معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان:

پرونده ۴۰۰ میلیارد تومانی در سنندج به صلح و سازش ختم شد

معاون حل اختلاف دادگستری کردستان گفت: در قالب پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» پرونده ۴۰۰ میلیارد تومانی با موضوع تقسیم ترکه در سنندج به صلح و سازش ختم شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ 31 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایرنا، بهادر اسدی ظهر شنبه اظهار کرد: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

معاون حل اختلاف دادگستری استان افزود: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه برای تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح نموده و در اثنای رسیدگی به پرونده طی مرقومه‌ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه و خواستار ورود صلح‌یاران به موضوع شدند.

اسدی اضافه کرد: دبیرخانه ستاد صبر نیز پس از ثبت موضوع و ارجاع بعنوان میز خدمت به دونفر ازصلح‌یاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و باتوجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر، و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار گردیده و طرفین را به مصالحه دعوت نمودند و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف می‌گردند.

معاون حل اختلاف دادگستری استان در پایان خاطرنشان ساخت: در نهایت با تلاش این دو نفر صلح‌یار و با بزرگ منشی وراث، ماترک متوفی که ارزش مالی آن چهارصد میلیارد تومان که در بهترین موقعیت مکانی شهرستان سنندج شامل چهار دهنه مغازه، ملک مسکونی سه طبقه و … می‌باشد، تقسیم و هرکدام از وراث نیز سهم خود را در یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی بنام خود به ثبت رساندند.

وی افزود: این اقدام صلح‌یاران ضمن برطرف نمودن اختلاف پیش آمده بین وراث در عین صمیمیت، سهم هرکدام به نسبت سهم خود پرداخت و دادخواست پرونده مطروحه در دادگستری نیز مختومه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار