مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

فعالیت ۳۶ پایگاه امدادی جهت ارائه خدمات به هموطنان و زائران در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از ۱۶ مرداد الی ۱ شهریور ماه سال جاری، ۶ هزار زائر از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ 24 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایسنا، پیام جلالی اظهار کرد: در این مدت تیم‌های عملیاتی به ۳۷ حادثه اعزام شدند، در پایگاه‌های امدادی سطح استان، مرز باشماق مریوان و درمانگاه جمعیت هلال احمر کردستان مستقر در سلیمانیه عراق، به ۳۱۸ مصدوم ارایه خدمت شده است که از این تعداد مصدوم، ۲۵۲ نفر به صورت سرپایی توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر درمان شدند و ۲۹ نفر به مراکز درمانی توسط نجاتگران هلال احمر منتقل شدند. 

وی ادامه داد: در این مدت ۷ نفر مصدوم توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر با تجهیزات امدادی، رها سازی صورت گرفته است و روزانه ۲۰۰ نفر روز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به هموطنان و زائرین بوده‌اند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه اظهار کرد: توسط مربیان آموزشی بروشور‌های آموزشی کمک‌های اولیه ارایه شد و بیش از ۳۵۰ نفر آموزش دیدند. 

وی افزود: در قرارگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان در مرز باشماق، خدماتی اعم از پخت و توزیع نان در بین زائران، خدمات امدادی و سلامت، آموزش، توزیع بروشور، ... ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار