طول شبکه‌های گازرسانی در کردستان از مرز ۱۳ هزار کیلومتر رد شد

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با اجرای ۱۲۴ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در کردستان، جمع کل شبکه‌های اجراشده در بخش شهری و روستایی و صنعتی استان به ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر رسید.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳ 12 August 2024

به گزارش «تابناک کردستان» به نقل از ایسنا؛ احمد فعله‌گری در مورد اهمیت گسترش شبکه‌های گازرسانی اظهار کرد: با نگاه کنجکاوانه و دقیق به وضعیت جغرافیایی استان کردستان، سختی گسترش شبکه‌های گازرسانی در این استان برای همگان نمایان می‌شود و گاهی اوقات برای عبور از بافت‌های سنگی یا عبور از رودخانه‌ها، ماه‌ها وقت صرف شده است.

وی با بیان اینکه شبکه‌های گازرسانی دارای حساسیت و ویژگی خاصی هستند، بیان کرد: بدون افزایش طول شبکه‌ها امکان خدمت‌رسانی میسر نخواهد شد و به این دلیل کارکنان تلاشگر شرکت گاز استان کردستان در چند سال اخیر با همت والا و در جهت افزایش رفاه عمومی، موفق شده‌اند شبکه‌های گازرسانی را به دورترین نقاط استان برسانند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در مورد طول شبکه‌های توزیع گازرسانی استان گفت: هم اکنون طول شبکه‌های گازرسانی در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان ۱۳ هزار و ۳۸۸ کیلومتر است که ۳ هزار و ۱۳۶ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۹ هزار و ۴۶۰ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۷۹۲ کیلومتر در محور‌های صنعتی شبکه‌گذاری انجام گرفته است.

فعله‌گری اضافه کرد: در چهار ماهه امسال برای توسعه گازرسانی در سطح استان کردستان ۱۲۴ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام گرفته که ۳۲ کیلومتر در سطح شهرها، ۸۶ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۶ کیلومتر برای گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار