امام جمعه بجنورد: مدیران بر اساس شایستگی انتخاب شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مدیران میانی باید بر اساس شایستگی ها و توانمندی ها انتخاب شوند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴ 30 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: ملاک دولت چهاردهم در انتخاب مدیران میانی باید براساس شایستگی‌های فرد و به دور از هر گونه نگاه جناحی باشد.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کابینه دولت چهاردهم افزود: ایشان ۱۲ توصیه برای دولت داشتند، یکی از آنان دقت در انتخاب مدیران میانی بود و تاکید کردند که مدیران متعهد، وفادار و متخصص در کار انتخاب شوند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید فعالیت‌های افراد بررسی شود، افرادی که توانایی و تعهد و تخصص دارند در فعالیت بمانند و افراد فاقد شایستگی جا به جا شوند.
 
وی افزود: یکی دیگر از توصیه‌های رهبری، استفاده از توان کارشناسان و مشاوران است، ایشان فرمودند که کارشناسان، باید افرادی متدین، اهل شناخت و اعتقاد به ظرفیت و توانمندی‌های کشور باشند تا از ظرفیت جوانان متدین و متخصص بهره گرفته شود.
 
وی اظهار کرد: همچنین معظم له فرمودند که دولت چهاردهم، همچون دولت شهید رییسی باید در میان مردم باشد نباید تکیه صرف به گزارش‌ها باشد، گاهی برخی زیبا گزارش می‌دهند و مدیران عالی را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
 
حجت الاسلام نوری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: باید تلاش کنیم عزاداری‌ها را در شان این امام همام انجام دهیم، البته ستاد استقبال از زائران در این استان اقدامات خوبی انجام داده و موکب‌های مختلفی در شهر‌های مختلف راه اندازی شده است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: این فرهنگ باید در جامعه رواج یابد و محبت‌ها در میان شیعیان بیشتر شود، این از حب امام حسین (ع) است که ما و مردم عراق در کنار هم قرار گرفتیم و حب اهل بیت (ع) بود که دل‌ها را به هم نزدیک کرد.
 
وی با اشاره به شهادت امام حسن (ع) گفت: شجاعتی که امام حسن (ع) برای برقراری صلح با معاویه انجام داد کمتر از شجاعت امام حسین (ع) در مبارزه با دشمن نبود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار