ساخت مجتمع رفاهی در مسیر اسدیه - بیرجند آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت مجتمع رفاهی در محور اصلی اسدیه به بیرجند با پیش بینی اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ 30 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» به نقل از ایرنا، استاندار خراسان جنوبی در ادامه برنامه‌های هفته دولت امروز جمعه به شهرستان درمیان سفر کرد و با حضور جواد قناعت، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان کلنگ ساخت مجتمع رفاهی در روستای منصورآباد واقع در مسیر اسدیه - بیرجند به زمین زده شد.
 
این مجتمع بین راهی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۱۳۱ متر مربع احداث و فاز اول پروژه در قالب جایگاه بنزین و CNG اجرا می‌شود.
 
اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال اعلام شد.
 
همچنین عملیات اجرایی احداث ساختمان اداره گاز بخش قهستان با حضور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.
 
این ساختمان با زیربنای ۱۸۲ متر مربع در زمینی به مساحت ۴۶۰ متر مربع احداث می‌شود و اعتبار پیش‌بینی شده برای آن ۸۳ میلیارد ریال است.
 
افتتاح طرح گازرسانی به چهار واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت شرکت گاز در شهرستان درمیان است.
 
گازرسانی به طرح‌های نهضت ملی مسکن سایت ۱۵ هکتاری شهر گزیک با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، سایت چهار هکتاری شهر اسدیه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، سایت ۹ هکتاری شهر اسدیه با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال، فاز اول شهر طبس مسینا با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال و اجرای سامانه‌های حفاظت الکترونیک ناحیه درمیان با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شرکت گاز در شهرستان درمیان عنوان شد.
 
شرکت گاز خراسان جنوبی در مجموع ۱۰ پروژه با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال را هفته دولت امسال در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی کرده است.
 
استاندار خراسان جنوبی ضمن افتتاح مسجد و مجتمع فرهنگی مذهبی مصلی بقیه الله الاعظم و شرکت در نماز جمعه شهر قهستان در ادامه با خانواده گرانقدر شهید محمد صاحبی نیز دیدار و گفتگو کرد.
 
شهید محمد صاحبی متولد فروردین سال ۱۳۴۸ روستای آسیابان است که با رسیدن به سن نوجوانی و در ۱۵ سالگی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. او هفت مرحله به جبهه اعزام شد که دو مرتبه آن در عملیات‌های خیبر و والفجر ۹ همرزم پدر بود.
 
این شهید والامقام در عملیات والفجر ۹ در حالی که مسئولیت بی سیم‌چی گروهان را برعهده داشت بر اثر اصابت ترکش‌های گلوله خمپاره دشمن، شبانگاه ۶ اسفند ۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار