کشف گردو و لوازم خانگی قاچاق زیر بار علوفه در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس خراسان جنوبی از کشف گردو خارجی و لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱ 03 August 2024

 به گزارش «تابناک خراسان جنوبی» از پایگاه خبری پلیس استان، سرهنگ فاضل مریمی روز شنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی "گلشن" شهرستان فردوس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت حامل بار علوفه که از مبدا جیرفت به مقصد فردوس در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از کامیونت، تعداد ۱۰ کیسه حاوی ۲۳۰ کیلوگرم گردو خارجی همچنین لوازم خانگی قاچاق از زیر بار علوفه را کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی فردوس با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست که هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله برای انجام اقدامات قانونی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

قرص‌های ترامادول در طبس کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: ماموران ایستگاه بازرسی "دیهوک" شهرستان طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ عباس حسنی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۷۲ هزار و ۴۳۰ عدد قرص‌ ترامادول قاچاق را کشف کردند که ارزش قرص‌های کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی طبس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی تولید، توزیع یا حمل هرگونه داروی غیرمجاز بخصوص داروهای اعتیاد آور، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف چهار خودرو حامل سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف پنج هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف چهار دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده و سه دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار پنج هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار