نشست آموزشی حفظ و بهبود محیط زیست شهری ویژه بانوان یزدی

نشست آموزشی رایگان ویژه بانوان یزدی با محوریت حفظ و بهبود محیط زیست شهری، روز پنجشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۳، در سالن انقلاب اسلامی منطقه سه شهرداری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ 24 August 2024



 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد این نشست با هدف ارتقاء آگاهی زیست‌محیطی و بهبود سلامت شهری برگزار شد و فرصتی بی‌نظیر برای بانوان فراهم کرد تا با اصول مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ آشنا شوند.

در این نشست، شرکت‌کنندگان با موضوعاتی همچون تعریف محیط زیست شهری، آموزش تولید و مدیریت پسماند، نصب و استفاده از سامانه "بازپس" شهرداری و همچنین روش‌های کاهش زباله (پسماند صفر) آشنا شدند.

همچنین به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی نشست، به شرکت‌کنندگان کارت افتخاری آموزشیار سامانه "بازپس" اعطا شد و گواهی حضور نیز به تمامی حضار اهدا گردید؛ علاوه بر این، جوایز ویژه‌ای برای فعالان سامانه در نظر گرفته شد.

در این برنامه آموزشی حمید رضا رحیمدل معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری، مهدیه السادات حسینی مطلق مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، فاطمه کارگران مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و محمد رضا برزگر رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد نیز حضور داشتند، تأکید ویژه‌ای بر مشارکت بانوان در بهبود شرایط زیست‌محیطی شهر داشت و همچنین نقش آنان را در حفظ محیط زیست شهری برجسته کرد.​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار