نماینده مجلس: رد شده‌های آزمون استخدامی‌ آموزش‌وپرورش مجدد گزینش می‌شوند

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینش افراد رد شده با کد ۱۹ و پنج آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر اساس قول مساعد وزیر جدید مجدد گزینش می شوند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ 22 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کسانی که در آخرین گزینش‌های آموزش و پرورش رد شده‌اند، به‌صورت عادلانه مورد بررسی دوباره قرار می‌گیرند تا حداکثر مساعدت در حق آنان انجام شود.
 
وی با اشاره به رویکرد مثبت دولت برای فراهم کردن فرصت‌های برابر در استخدام‌ی ها تصریح کرد: ارتقای کیفیت جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین عوامل زمینه‌ساز تحقق اهداف آموزشی است که باید براساس معیار‌های علمی و شاخص‌های دقیق انجام شود.
 
کد ۱۹ (در آزمون آموزگاری و دبیری سال جاری) و کد پنج (در آزمون داوطلبان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان سال جاری) درج شده است تا بتوانند روند رسیدگی به پرونده خود را در مراحل تجدیدنظر پیگیری کنند.
 
درج کد ۱۹ گزینش در کارنامه برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدین معنی است که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) این داوطلبان مورد تایید قرار نگرفته است و مجددا مورد گزینش و ارزیابی قرار خواهند گرفت.
 
کد پنج در اعتراض به رد شدن در مرحله مصاحبه دانشگاه فرهنگیان جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار