رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران: 

خدمات رسانی ۸۰۰۰ نیروی هلال احمر در خاک عراق به زائران اربعین حسینی

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۰۰۰ نیروی هلال احمر در خاک عراق به زائران اربعین حسینی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ 20 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، پیرحسین کولیوند شامگاه دوشنبه (۲۹ مرداد ماه) در حاشیه بازدید از مرز خسروی و روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران، از تلاش‌های مسئولان ستاد اربعین استان کرمانشاه به ویژه استاندار کرمانشاه در فراهم کردن زیرساخت‌ها و خدمت رسانی مناسب به زائران در مرز خسروی قدردانی کرد.
 
پیرحسین کولیوند اظهار کرد: در داخل عراق ۸۰۰۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر با همکاری وزارت بهداشت و هلال احمر عراق و گروه‌های مردمی به زائران خدمات خوبی ارائه می‌دهند.
 
وی افزود: تاکنون از مرز خسروی بیش از ۴۰۰ هزار زائر به کشور عراق سفر کرده‌اند که امکانات و تسهیلات مناسب برای زائران از جمله پارکینگ ها، غرفه‌های فرهنگی، ایاب و ذهاب و موکب‌ها و پایگاه‌های بهداشت و درمان فراهم شده است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انتقال بیماران و مصدومان در مرزهای زمینی ۶گانه اربعین انجام می‌شود و تاکنون ۳۵ مصدوم در مرز خسروی به کشور منتقل شده و خدمات بسیار خوبی در مرز خسروی توسط جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: مباحث آموزشی برای حفظ سلامت زائران بسیار اهمیت دارد و در مرز خسروی و دیگر مرزها باید به خوبی ارائه شود و با مجموعه تدابیر و اقدام‌ات انجام شده تاکنون شاهد بیماری واگیر و گرمازدگی نبوده‌ایم و این امر را مدیون استاندار کرمانشاه و مسئولان در بخش‌های مختلف و جمعیت هلال احمر هستیم که زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده‌اند.
 
رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: در مرز منذریه که داخل خاک عراق قرار دارد و آن سوی مرز خسروی است، درمانگاه خوبی با کمک حشد الشعبی برپا شده که به زائران خدمت رسانی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار