خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

در مراسم تقدیر از مدیران برتر قوه قضاییه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه، سید محمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه و جمعی از مسئولان و مدیران قضایی در سالن شهدای هفتم تیر ساختمان مرکزی قوه قضاییه برگزار شد، از محمد مهدی یوسف تبار دادستان محمودآباد به عنوان یکی از سه دادستان کشور انتخاب شد
کد خبر: ۱۱۸۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲ 14 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزری که گذشت به این شرح است:
 
دکتر حسن حسن‌نتاج نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با رای نمایندگان مجلس به عنوان ناظر مجلس در شورای عالی نظام پزشکی انتخاب شدند.
 
کارشناس هواشناسی: آسمان استان امروز و فردا ابری با رگبار پراکنده همراه است.
 
مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری صنعتی مازندران از ابلاغ اساسنامه سازمان تجاری صنعتی منطقه آزاد تجاری صنعتی تا ۱۴روز دیگر به استان خبر داد.
 
مردم ورزش دوست آمل از محمد هادی ساروی قهرمان کشتی فرنگی المپیک به گرمی استقبال کردند.
 
استاندار مازندران در نشست کارگروه گندم آرد و نان با تاکید بر نظارت بیشتر بر کیفیت نان گفت: باید ساز و کار درستی برای نظارت و بررسی بیشتر بر کیفیت نان انجام دهیم.
 
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کالا‌های قاچاق و متروکه که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار دارد باید جهت جلوگیری از فساد کالا، طبق قوانین و مقررات، در اسرع وقت تعیین تکلیف شود. 
 
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح فراخوان و بکارگیری مشمولان غایب بالای ۸ سال در طرح انصار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
 
مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی در اجرای دستور قضایی ۸۰۰ مترمربع از عرصه ملی در یک واحد معدنی شهرستان آمل را رفع تصرف کردند.
 
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از گازرسانی به ۱۴۶ واحد کشاورزی در سه ماه نخست امسال خبر داد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران: تاکنون بیش از ۳ هزار زائر از طریق حمل و نقل زمینی از مازندران به سفر اربعین اعزام شدند.
 
پروژه پژوهشگر مازندرانی با عنوان استفاده از ابزار‌های وب دو، بعنوان روش نوین آموزشی برای یادگیری؛ بازتاب جهانی داشته است.
 
سيدهادی اخلاق کارشناس نیروگاه نکا از ثبت اختراع خود با عنوان « استفاده از هواي فشرده كمپرسور توربين‌های گازی برای مصارف ديگر نيروگاه » در سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO خبر داد. 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران: امروز تا فردا موقتا از ناپایداری هوا کاسته شده و جریانات شمالی تضعیف می‌شود که پیامد آن افزایش نسبی دما نسبت به روز گذشته است. البته کماکان در ساعات بعدازظهر احتمال رگبار پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات و دامنه‌های استان وجود دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار