۱۵ طرح سرمایه‌گذاری بجنورد، روی میز شورای شهر

۱۵ طرح سرمایه‌گذاری شهر بجنورد توسط اعضای شورای شهر در صحن علنی شورا بررسی شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 06 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایسنا؛ یکصد و هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور هفت نفر از اعضای آن و شهردار برگزار و بیشتر آن صرف بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری شد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این جلسه از اعضای هیأت رئیسه سال سوم شورای اسلامی شهر بجنورد تقدیر و برای اعضای هیأت رئیس سال چهارم، آرزوی موفقیت کرد.
 
جمشید عین‌بیگی پیشاپیش فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه حاضر در این جلسه تبریک گفت و از رسانه‌ها خواست انتقادات و پیشنهادات خود برای بهبود خدمت رسانی به مردم در حوزه شهری را مستمر اعلام کنند.
 
وی ضمن اشاره به تلاش‌های چند ماه اخیر به ویژه در حوزه عمران شهرداری، گفت: شاهد این هستیم که در تمام مناطق مختلف شهری، عملیات آسفالت ریزی در حال انجام است و جای خداقوت گویی دارد.
 
در ادامه جلسه ۱۵ فرصت سرمایه‌گذاری توسط مشاور سرمایه‌گذاری و همچنین مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری قرائت شد تا اصلاحات و تایید آنها به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر برسد.
 
مجموعه گردشگری کوه پارک بش‌قارداش در محل استخر بانوان سابق، مجموعه پذیرایی و شهربازی باباامان، هتل مجموعه پذیرایی روباز باباامان، مجموعه سوارکاری، مجتمع مسکونی چند منظوره، مجموعه تفریحی سرگرمی کارتینگ باباامان، مجموعه ورزشی و درمانی مهربانو، هتل چهار ستاره و مجموعه اقامتی در باباامان، کافی شاپ‌های پارک نادر، پارک شهر، پارک الهیه و همچنین مجموعه باغ پرندگان باباامان در باغ ایلخانی از جمله فرصت‌های سرمایه‌گذاری بودند که توسط مشاور سرمایه‌گذاری شهرداری بجنورد تشریح و اصلاحات آنها به تایید اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد رسید.
 
دو پروژه بازارچه گل، گیاه، باغ تفریحی و گیاه شناسی و همچنین غرفه‌های غذا در انتهای محور خیابان آزادی بجنورد از جمله پروژه‌های جدید تعریف شده بودند که توسط روشن ضمیر مدیر سرمایه‌گذاری شهرداری تشریح شدند.
 
کلیات همه این طرح‌های سرمایه گذاری شامل اصلاحات و تعریف دو پروژه جدید به تایید اعضای شورای اسلامی شهر رسید.
 
سید محسن موسوی عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد پس از معرفی بسته‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری، از شهرداری خواست از نگاه تئوریک نسبت به این طرح‌ها خارج شده و به صورت عملی پیگیر تحقق آنها باشد.
 
مصطفی دلیریان یکی از اعضای شورای شهر بجنورد نیز بیان کرد: بیش از ۲۰ بسته سرمایه‌گذاری در شهرداری بجنورد تهیه شده، اما تاکنون خروجی مناسبی نداشته‌اند؛ بنابراین باید به دنبال تحقق آنها برای به ثمر نشستنشان باشیم.
 
شهردار بجنورد در این جلسه با اشاره به بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه شده توسط مشاور اظهار کرد: شخصاً به نحوه تهیه این بسته‌های سرمایه‌گذاری منتقد هستم، اما باید براساس قانون، این بسته‌ها تهیه شود.
 
سید محمدعلی کشمیری افزود: در تهیه این بسته‌های سرمایه‌گذاری از توانمندی علمی و آکادمیک مشاور بهره گرفته شده است، اما جای خالی نظرات فعالان آن عرصه‌ها در حوزه‌های مختلف خالی است.
 
وی تاکید کرد: در تهیه این بسته‌ها باید نظرات افرادی که سابقه اجرایی دارند نیز لحاظ می‌شد تا احتمال عملیاتی شدن آنها در مدت زمان کمتر وجود داشته باشد.
 
شهردار بجنورد بیان کرد: پس از انتشار فراخوان این بسته‌های سرمایه‌گذاری در صورتی که متقاضیان اعلام حضور کنند، چکش کاری‌های لازم پیرامون پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر بجنورد انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار