رفع نقاط پرتصادف جاده‌های خراسان شمالی ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برچیدن و رفع نقاط پرتصادف در جاده‌های استان ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که امید است این منابع تامین شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 03 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا؛ حامد معروف اظهار کرد: ۱۶ نقطه پرتصادف جاده‌های خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شد که تا کنون ۱۲ نقطه پر حادثه با انجام اقدامات و طرح‌های مختلف ایمن سازی شده است و چهار نقطه در حال انجام است.
 
وی تصریح کرد: یکهزار میلیارد ریال در این مدت برای برچیدن این نقاط پرتصادف در جاده‌های استان هزینه شد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال چهار نقطه پرتصادف جاده‌ای استان در ورودی شهرستان فاروج و چهار نقطه پرتصادف در محور بجنورد - جنگل گلستان با بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برچیده شد.
 
وی با اشاره به اینکه اکنون چهار نقطه پرتصادف در محور‌های استان باقی مانده است گفت: سه نقطه پرتصادف در محور بزرگراهی در مسیر بوستان باباامان شهرستان بجنورد و یک نقطه در محدوده روستای بدرانلو در مسیر آشخانه-بجنورد است.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: البته انجام اقدامات مربوط به ایمن سازی این نقاط در حال انجام است.
 
اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد و طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳.۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ استان‌های کشور قرار گرفته است.
 
طول راه‌های شریانی استان ۶۳۷ کیلومتر است که ۱.۸ از راه‌های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
 
خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و سالانه میلیون‌ها مسافر از این استان گذر می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار