کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی ۱۲.۵ کاهش یافت

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر خراسان شمالی گفت: ۳۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲.۵ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۱۱۷۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ 03 August 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا؛ ابوالحسن نجفی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهارکرد: یکهزار و ۶ فقره عملیات علیه باند‌های مواد مخدر در این بازه زمانی انجام شده که ۲۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
 
وی افزود: ۴۹۳ نفر نیز در ارتباط با جرائم مواد مخدر در این مدت دستگیر و ۳۱ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
 
استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه راه اندازی ایستگاه بازرسی فاروج سرعت گیرد، گفت: برای تکمیل این ایستگاه بازرسی باید از توان شهرداری‌های بجنورد، شیروان و راهداری استفاده شود و معطل زیرساخت‌ها باقی نماند.
 
محمدرضا حسین نژاد افزود: فراهم کردن زیرساخت‌های راه اندازی ایست بازرسی مورد تاکید است و باید اقدامات لازم برای بهره برداری هر چه سریع‌تر آن انجام شود.
 
وی گفت: در بحث مبارزه با موادمخدر باید قوی‌تر عمل شود و در بحث مقابله امکاناتی که لازم است انجام و گزارش کار ارایه شود.
 
حسین نژاد تاکید کرد: اقدامات فرهنگی خوبی برای مقابله با اعتیاد باید انجام گیرد تا چهره جامعه مخدوش نشود، بحث "یاری گران زندگی" در روستا‌ها جدی گرفته شود تا در اذهان مردم اثرات مثبتی داشته باشد.
 
خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار