سفر نماینده ولی فقیه در استان قزوین به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس با سفر به مناطق مرزی شمال غرب کشور از پایگاه‌های عملیاتی این منطقه بازدید و با پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در این پایگاه ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 20 September 2020

 

مدتی است که تعدادی از پایگاه‌های مرزی شمال غرب کشور با حضور نیروهای پاسدار و بسیجی تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مرزبانی می‌شود و این پایگاه‌ها در حال مبارزه با گروهک‌های منافقین و قاچاق کالا هستند.

آیت‌الله عابدینی با حضور در پایگاه عملیاتی جاسوسان ضمن بازدید و حضور در یادمان سردار شهید جعفرخانی و همرزمانش از روند فعالیت‌های این پایگاه با تعدادی از رزمندگان دیدار و در جمع آن‌ها سخنرانی کرد. همچنین ایشان با حضور در دیگر پایگاه‌های مرزی تحت فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین به رزمندگان این پایگاه ها خداقوت گفت.

حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در مرکز فرماندهی منطقه میرآباد از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 

 

امام جمعه قزوین در ادامه سفر خود به استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با خانواده شهدای اهل سنت و شیعه‌ی شهر بانه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدارهای جداگانه‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفتگو کرد.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار