مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

زمستان امسال مشکلی برای گازرسانی به مردم قزوین نداریم

مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با تمهیدات اتخاذ شده در خصوص مقاوم‌سازی و پایداری شبکه‌های گازرسانی، زمستان امسال را هم بدون مشکل سپری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ 15 September 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از مهر، علی حجتی‌پور با اشاره به فرارسیدن فصل سرما اظهار کرد: واحد‌های عملیاتی و ستادی شرکت گاز برای خدمات رسانی مناسب و برای گذر از فصول سرد سال آماده شده اند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و با اتکا به تجربیات سال‌های گذشته با تمهیدات اتخاذ شده در خصوص مقاوم‌سازی و پایداری شبکه‌های گازرسانی، زمستان امسال را هم بدون مشکل سپری خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر آمادگی کامل همه نیرو‌های امدادی و عملیاتی برای ارائه خدمات به مشترکان و گذر از زمستان، بیان کرد: شرکت گاز استان قزوین در حوزه‌های فنی و امدادی از تمام توان خود برای حفظ پایداری شبکه‌های گاز بهره می‌گیرد و این مهم در صورت همراهی مشترکان در مدیریت مصرف گاز طبیعی، زمینه‌ساز حفظ تعادل و تأمین پایدار جریان گاز در اقصی‌نقاط استان خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان قزوین در خصوص تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در طول سال در حوزه تعمیرات و ابزار دقیق برنامه‌های منسجمی را برای اورهال ایستگاه‌های تقلیل فشار انجام داده‌ایم و در موارد ضروری نسبت به تعمیر و تعویض شیر‌ها و تجهیزات، مقاوم‌سازی تأسیسات گاز برای برطرف‌کردن ایرادات ممکن و ارتقای ضریب پایداری شبکه‌ها اقدام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار