فوتبال و فوتسال ایران در آسیا و جهان جایگاه ویژه‌ای دارد

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال و فوتسال ایران با وجود اینکه این کشور دچار تحریم‌های ظالمانه است، اما در آسیا و جهان نسبت به کشور‌های بزرگی مثل عربستان، ژاپن و چین در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ 15 September 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایرنا، طهمورث حیدری روز یکشنبه در مراسم مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان قزوین اظهار کرد: تنها پدیده‌ای که می‌تواند تاثیرگذاری ارزشمندی در روح جامعه ایجاد کند فوتبال است و با وجود اینکه ورزش در زمینه سلامتی جسمی افراد نیز نقش بسیار پررنگی دارد، باید توجه ویژه‌ای برای آن لحاظ کرد.

وی ادامه داد: سوابق مجمع فوتبال قزوین نشان از رشد و موفقیت دارد چرا که در ارزیابی عملکرد استان ها، قزوین در صدر قرار گرفته و در پشت صحنه این موفقیت‌ها، تعاملات ارزشمندی بین مسوولان استانی، هیات فوتبال، باشگاه ها، اعضا، خیران و حامیان قرار دارد.

حیدری با بیان اینکه فوتبال قزوین با هشت سال گذشته قابل مقایسه نیست، تاکید کرد: عملکرد فوتبال قزوین باعث شد تا این استان جزو انگشت شمار‌های هیات کشوری باشد و مصداق آن نیز حضور تیم‌های ورزشی این استان در لیگ برتر فوتبال و فوتسال زنان و مردان است.

این مسوول یادآورشد: رییس هیات فوتبال این استان بار سنگینی بر دوش دارد و باید تلاش بیشتری در زمینه رفع مشکلات این حوزه ورزشی داشته باشد تا تیم‌های کراپ الوند و شمس آذر و باشگاه‌های دیگر بتوانند به جایگاه اصلی خود دست یابند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شرایطی که از نظر زیرساختی در قزوین وجود دارد بسیار مناسب بوده و تعداد ورزشکاران بیمه شده که از هشت هزار به ۱۴ هزار رسیده است.

حیدری خاطرنشان کرد: افزایش فوتبالیبست‌های قزوین نشان از فعالیت‌های بسیار خوب هیات فوتبال در بخش پایه و مدارس دارد و از این رو امیدواریم در ورزش فوتبال گام‌های موثرتری در جهت توسعه برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار