مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین:

درآمد کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین۶۷ درصد رشد داشته است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد: در سال جاری ۲۶۶ میلیارد تومان درآمد نقدی کسب کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این درآمد ۶۷ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ 16 September 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از مهر، ناصر ظاهری پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: هزار و ۳۱۳ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سطح استان فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها تا پایان شهریور این پایگاه‌ها فعال خواهند بود، افزود: زنگ مهربانی نیز ۱۰ مهرماه در مدارس استان قزوین به صدا درخواهد آمد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: حمایت از تحصیل مددجویان فقط به مدرسه خلاصه نمی‌شود و هم اکنون ۴۷۹ نفر در مقاطع کارشناسی و بالاتر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

وی ۳۲ هزار و ۱۴۰ خانواده با جمعیتی حدود ۶۵ هزار نفر تحت حمایت امداد استان قزوین هستند، ادامه داد: تا پایان سال تحصیلی گذشته ۸ هزار و ۲۳۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد بودند.

ظاهری گفت: حمایت از دانش آموزان به صورت مستمر انجام می‌شود و سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی به دانش آموزان کمک شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ خانواده در استان قزوین با حمایت کمیته امداد توانمند و خودکفا شده اند، ادامه داد: ایجاد در آمد با نصب ۲۰۹ پنل خورشیدی و واگذاری ۵۱۵ واحد مسکونی به ولی نعمتان از دیگر اقدامات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در قزوین بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد: در سال جاری ۲۶۶ میلیارد تومان درآمد نقدی کسب کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این درآمد ۶۷ درصد رشد داشته است.

وی در پایان با بیان اینکه ۷۰ درصد از منابع ما دولتی و ۳۰ مردمی هستند یادآور شد: با حمایت مدیران استان ۹۲ درصد از اعتبارات استان جذب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار