آغاز اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از آغاز اجرای طرح پایش مجرمان سابقه‌دار استان از طریق پابند الکترونیکی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ 02 September 2024
به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایسنا، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: با دستور فرمانده کل انتظامی کشور، اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه‌دار از طریق پابند الکترونیکی در استان قزوین آغاز شد.
 
وی افزود: این طرح ویژه سارقان دارای سوابق بالای چهار فقره سرقت بوده که از این طریق این افراد تحت کنترل و پایش پلیس قرار خواهند گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: این طرح یکی از اقدامات پلیسی در راستای کنترل سارقان حرفه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان است.
 
وی بیان کرد: در ابتدای اجرای این طرح در استان قزوین، تعدادی از سارقان سابقه‌دار مورد شناسایی قرار گرفته و امروز به آنها پابند الکترونیک نصب شد.
 
ابراهیمی خاطرنشان کرد: در صورت عدم ارتکاب جرم طی سه سال آتی، پابند الکترونیک این افراد با دستور مرجع قضائی برداشته می‌شود، امید است اجرای این طرح اثرات مثبتی در کاهش و پیشگیری از وقوع سرقت داشته باشد.
 
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان اظهار کرد: این طرح با پشتیبانی و حمایت دادستان کل و رئیس محترم قوه قضائیه به مرحله اجرا گذاشته می‌شود تا سارقان سابقه‌دار با مجهز شدن به تجهیزات الکترونیکی به‌صورت ۲۴ ساعته و برخط مورد پایش و کنترل پلیس قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار