حوادث جاده‌ای در قزوین یک کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین گفت: حوادث و سوانح رانندگی در آزادراه‌ها و جاده‌های استان در روز جاری یک کشته و ۲۰ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 07 September 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایرنا، ناصر صبوری غیاثوند جمعه شب اظهار داشت: نخستین حادثه امروز مربوطه به برخورد یک دستگاه خودروی پراید با تریلی در جاده کوهین - نیکویه بود که این حادثه یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: پس از ارزیابی و رهاسازی جان‌باخته این حادثه که زنی ۵۷ ساله بود، ۲ مصدوم این سانحه نیز جهت انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل شدند.

صبوری غیاثوند، حادثه دوم را برخورد سه دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، پژو پارس و پاژن با یکدیگر در ورودی جاده قزوین - تنکابن عنوان کرد و گفت: این حادثه در بخش رودبار الموت شرقی به وقوع پیوست که هفت مصدوم داشت.

این مسوول با بیان اینکه این حادثه عصر امروز در حوالی روستای "آمشک" به وقوع پیوست، تصریح کرد: سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط نجاتگران پایگاه معلم کلایه و چهار مصدوم نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

صبوری غیاثوند در تشریح حادثه سوم، بیان کرد: عصر امروز سقوط یک دستگاه پژو ۲۰۶ به دره‌ای در جاده آوج به شهیدآباد سه مصدوم برجای گذاشت.

این مسوول ادامه داد: در این حادثه نیز پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی یکی از مصدومان حادثه توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم دیگر نیز از سوی عوامل اورژانس حاضر در محل به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین به حادثه چهارم در جاده زیاران اشاره کرد و اظهار کرد: در این سانحه که در کیلومتر پنج محور فرعی زیاران روی داد، یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه کامیون برخورد کرد و هشت نفر مصدوم شدند.

صبوری غیاثوند اضافه کرد: سه مصدوم این سانحه رانندگی نیز توسط نجاتگران هلال احمر و پنج مصدوم دیگر از سوی عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار