مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۱۳۸۶ نیروی جدید در قزوین در سال تحصیلی جدید آغاز به کار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۵۴۹ نفر از فرهنگیان قزوینی بازنشسته شده‌اند و طبق آزمون‌هایی که برگزار شده برای سال تحصیلی جدید ۱۳۸۶ نفر شامل آموزگار، دبیر و نیرو‌های کیفیت بخشی شامل مربی تربیت بدنی، مربی بهداشت و مربی پرورشی جذب شده و در سال تحصیلی پیش رو در این حوزه فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰ 20 August 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از ایسنا، نقی سیاهکالی‌مرادی در خصوص تعداد کلاس درس، معلم و دانش‌آموزان در قزوین، اظهار کرد: هم اکنون در سطح استان قزوین ۱۶۳۷ کلاس درس وجود دارد و ۸۷۸۸ نفر معلم و ۲۴۴ هزار و ۴۲۹ دانش‌آموز نیز در سال تحصیلی پیش رو فعالیت خواهند کرد.

این مسئول افزود: همچنین در سطح استان قزوین به طور کلی ۲۷۸۶ نفر مدیر و معاون داریم که در این حوزه فعالیت می‌کنند. در استان قزوین جمعاً ۱۵ هزار و ۷۸۷ نیروی حقوق بگیر داریم که این نیرو‌ها شامل معلم، مدیر، معاون، مشاور، مربیان پرورشی، عوامل اجرایی اداری و خدماتی هستند.

وی گفت: ۵۴۹ نفر از فرهنگیان قزوینی بازنشسته شده‌اند و طبق آزمون‌هایی که برگزار شده برای سال تحصیلی جدید ۱۳۸۶ نفر شامل آموزگار، دبیر و نیرو‌های کیفیت بخشی شامل مربی تربیت بدنی، مربی بهداشت و مربی پرورشی جذب شده و در سال تحصیلی پیش رو در این حوزه فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: سال گذشته ۹۹۰ نفر بازمانده از تحصیل در قزوین شناسایی کردیم و با اقدامات لازم موفق شدیم ۴۶۱ نفر را به چرخه تحصیل بازگردانیم و هم اکنون نیز در تلاش هستیم دانش‌آموزان بیشتری را به چرخه تحصیل بازگردانیم.

سیاهکالی‌مرادی در پایان گفت: در دولت خدمتگزار شهید رئیسی اقدام جهادی درخصوص فضا‌های ورزشی صورت گرفت و سرانه ورزشی در استان از ۳۲ سانتی‌متر به حدود ۵۰ سانتی‌متر افزایش یافته، اما نیاز است این امر به‌خصوص در مدارس دخترانه دولتی در راستای تحقق عدالت آموزشی ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار