مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین خبر داد؛

بهسازی ۳۰۷۸ مسکن روستایی در قزوین

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: ۳ هزار و ۷۸ واحد مسکن روستایی بهسازی شده در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ 29 August 2024

به گزارش «تابناک قزوین» به نقل از مهر، فرهاد سبحانی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اظهار کرد: اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی از جمله پروژه‌هایی است که طی هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در مجموع ۳ هزار و ۷۸ واحد مسکن روستایی بهسازی شده در سطح استان قزوین با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس ۲۵۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان آبیک، ۱۴۱ واحد در شهرستان آوج، ۳۰۹ واحد مسکن روستایی در شهرستان البرز، ۹۷۸ واحد در شهرستان بوئین‌زهرا، ۴۳۱ واحد در شهرستان تاکستان و ۹۷۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان قزوین بهسازی شده و طی هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

اجرای ۷ طرح هادی روستایی در شهرستان‌های مختلف استان

وی در ادامه با اشاره به سایر پروژه‌های قابل افتتاح در سطح استان قزوین عنوان کرد: اجرای هفت طرح هادی روستایی در شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، بوئین‌زهرا، آوج و آبیک با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد ریال از پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

سبحانی با اشاره به جزئیات این پروژه‌ها بیان کرد: اجرای طرح هادی در روستای الولک شهرستان قزوین از محل اعتبارات ملی، اجرای طرح هادی در روستای جرندق شهرستان تاکستان از محل اعتبارات استانی و روستای سلیمان آباد بوئین‎زهرا از محل اعتبارات ملی و استانی بخشی از این پروژه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طرح هادی در روستای شترک شهرستان البرز از محل اعتبارات ملی، روستای حسن‌آباد کلج شهرستان البرز از محل اعتبارات ملی و استانی، روستای حصار ولیعصر شهرستان آوج از محل اعتبارات ملی و روستای گلزور شهرستان آبیک از محل اعتبارات ملی و استانی از دیگر پروژه‌هایی است که با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته در هفته دولت افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار