محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:

فضای مجازی در کشور ما مدیریت نمی‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، به آموزش فضای مجازی ورود کردیم.
کد خبر: ۷۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 01 August 2019

محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: یکی از پدیده‌های عصر امروز فضای مجازی در کشور هاست که متأسفانه در کشور ما مدیریت نمی‌شود، در همین راستا تفاهم نامه‌ای بین کمیته امداد و مرکز مشاوره فرماندهی شهرستان منعقد گردیده که اولین مبحث آن آموزش به کودکان و دانش آموزان با برپایی کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: این مرکز مشاوره برنامه‌هایی از قبیل: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی مرتبط با فضای مجازی را برگزار می‌کند تا کودکان و دانش آموزان بتوانند از شبکه‌های مجازی بهتر استفاده کنند

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب تأکید کرد: فضای مجازی وقت بسیاری از مردم به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان را گرفته و آنان بهترین لحظات عمرشان را گرفتار فضای مجازی می‌شوند.

ایشان در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی با توجه به بازی‌های رایانه‌ای، فحشا و خشنوتی که ترویج می‌شود و هزاران بد آموزی که ممکن است وجود داشته باشد خانواده‌ها نمی‌توانند کودکان را کنترل کنند و این برای تربیت اجتماعی فرزندانشان خوب نیست.

بیگزاده در پایان تصریح کرد: برپایی کارگاه آموزشی آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی مرتبط با حوزه فضای مجازی ویژه مخاطبین کانون با هدف فرهنگ‌سازی استفاده درست از شبکه‌های مجازی برگزار گردیده و به نحوی استفاده صحیح و آشنایی کودکان با فضای مجازی اهمیت بیشتر داده شود تا لطمه‌ای به تربیت اسلامی آن‌ها وارد نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار