نماینده مجلس: افزایش واحدهای تولیدی در کردستان کاهش کولبری را به دنبال دارد

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش واحدهای تولیدی در استان کاهش کولبری را به دنبال دارد و باید به تقویت بخش تولید با جدیت کمک کرد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ 02 September 2024
محسن بیگلری در مراسم بهره برداری از سایت فرآوری و تولید بذر شرکت خوشه برکت باران شهرستان سقز اظهار کرد: معتقدم فردی تا محتاج به پول و کار نباشد کولبری نخواهد کرد بنابرابن تا آخرین لحظه عمرم از کولبران دفاع خواهم کرد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما نتوانستیم برای مردم استان شغل ایجاد کنیم، ادامه داد: اگر چند کارخانه و واحد تولیدی بزرگ و متوسط داشتیم امروز با این تعداد کولبر مواجه نبودیم.
 
افزایش ۳.۵ برابری ظرفیت سردخانه در استان
 
استاندار کردستان هم در این مراسم با بیان اینکه کار‌های خوبی توسط دولت و بخش خصوصی در بخش کشاورزی استان انجام شده است، گفت: امسال دومین سال متوالی است که کردستان رتبه نخست تولید گندم دیم و رتبه دوم خرید تضمینی این محصول در کشور را کسب کرده است.
 
اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به اینکه در استان شاهد رشد تصاعدی در تولید بذر و حمایت از گندمکاران هستیم، افزود: ظرفیت سیلو استان در ابتدای دولت سیزدهم ۶۰۰ هزار تن بود و اکنون به یک میلیون تن رسیده است
 
وی اظهار کرد: ظرفیت سردخانه‌ای استان هم در سه ساله دولت گذشته ۳.۵ برابر شده است که این نشان انسجام مدیریت و حمایت‌های دولت از بخش خصوصی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار