اخبار کامل انتظامی مازندران در ۱۱ شهریور ماه

کد خبر: ۱۱۸۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴ 01 September 2024
اخبار کامل انتظامی مازندران در ۱۱ شهریور ماه

 

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در ۱۱ شهریور ماه به این شرح است: 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، مراسم سوگواري دهه سوم صفر و رحلت جانگداز پيامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبي(ع) و امام رضا(ع) در ستاد فرماندهي انتظامي استان مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمين "سيد عليرضا ادياني" رييس سازمان عقيدتي سياسي فراجا، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" فرماندهان انتظامي استان ، فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامي استان در حسينيه آيت الله خامنه اي ستاد انتظامي برگزار شد.
 
رييس سازمان عقيدتي سياسي فراجا در اين مراسم ضمن تسليت ايام سوگواري آل الله و تقدير و تشکر از زحمات شبانه روزي کارکنان فراجا، گفت: پيامبر اعظم براي هشدار جهانيان مبعوث شد و هدف اصلي اش اصلاح جامعه بود، البته ايشان با ايمان قلبي و ويژگي هاي بارزشان به عنوان يک انسان کامل زمينه پيامبر شدن را داشتند و مي توانستند نگهبان و حافظ وحي باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمين  ادياني در ادامه با بيان اينکه مسير آن حضرت تا امروز هم ادامه دارد، اذعان داشت: امروز بندگي خداوند، مرگ بر آمريکا بوده و عاقبت به خيري همين است و البته اين موضوع در کنار حجاب قرار دارد و جزو واجبات بوده و مسجدها، دانشگاه ها و حسينيه ها نيز بايد زمينه ساز بحث عفاف و حجاب باشند و به مجموعه انتظامي کمک کنند.
 
وي کار انتظامي را نگهباني و حراست از دين، مال ، جان و ناموس مردم دانست و تصريح کرد: نيروي انتظامي در اين مسير بايد رفتار حکيمانه  با مردم داشته باشد، بايد مراقب باشيم و به موقع تشخيص دهيم و به موقع عمل کنيم ، کارکنان بايد در تعقيب و گريزها دقت کنند تا دچار سانحه نشوند.
 
اين مقام مسئول بر احترام به شهروندان و رفتار خداپسندانه با مراجعان تاکيد کرد و در ادامه افزود: معتقد هستيم که در واقع تجسم رفتار با مردم در کلانتري‌ها و مراکز پليس در نظام اسلامي مؤثر است، لذا تاکيد فرماندهي کل انتظامي کشور و همچنين توصيه رهبر معظم انقلاب اسلامي به حفظ کرامت مردم است.
 
ادياني با بيان اينکه پليس مردم را ولي نعمت خود مي‌داند، گفت: سازمان عقيدتي سياسي هم از حيث مراقبت و هم از حيث آموزش بر بروز و ظهور دانسته‌هاي معرفتي مأموران ناجا نظارت مي‌کند تا بتوانيم شاهد ارائه بهترين خدمات به مردم جامعه باشيم، چرا که پليس از مسائل اقتصادي و کلاهبرداري، تا مراقبت از جاده‌ها و رانندگي و در بسياري مسائل زندگي روزمره مردم نقش آفرين است.
 
حجت الاسلام ادياني در خاتمه عنوان داشتند: زحمات پليس در راهپيمايي اربعين شايسته تقدير است و در اين ايام تلاش هاي بسيار انجام شد.
 
در پايان اين مراسم از مادر شهيد "مصطفي قنبري وفا" از شهداي سرباز کميته انقلاب سلامي در منطقه عملياتي شلمچه در سال 1366 با اهداي لوح تکريم و قدرداني کرد.
 
 
 
 
 
 
توقيف 25 موتورسيکلت در آزادراه چالوس
 
گروه استان ها - مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از توقيف 25 دستگاه موتورسيکلت متخلف در آزادراه چالوس خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محسن سليماني" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در راستاي اجري طرح کنترل محورهاي مواصلاتي ماموران پليس آگاهي و پليس آزاد راه چالوس، اجراي طرح ممنوعيت تردد موتورسيکلت ها  در آزاد راه را در دستور کار قرار دادند.
 
وي، افزود: ماموران درحين گشت زني 25 دستگاه انواع موتور سيکلت که از محور کندوان وارد شهرستان چالوس مي شدند  را به دليل تخلف تردد در آزاد راهها توقيف کردند.
 
فرمانده  انتظامي شهرستان چالوس با اشاره به اينکه ماموران پس از هماهنگ قضايي موتور ها را به پارکينگ انتقال دادند،گفت : تردد اين موتورها سيکلت ها در آزاد راهها ممنوع بوده و قوانين توقيف اين وسيله نقليه در مسير اتوبان کرج چالوس در دستور کار پليس مي باشد.
 
 
 
كشف 7 کيلو موادمخدر در قائم شهر 
 
گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 7 کيلو گرم موادمخدر در اين شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ" مهدي خادمي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر و کلانتري 12 شهرستان قائمشهر  در اجراي طرح پاکسازي و انجام کار عملياتي خودروي متعلق  يک قاچاقچي مواد مخدر از  نوع ترياک را در مسير  تهران به مازندران شناسايي و آن را توقيف کردند.
 
وي افزود: ماموران انتظامي پس از توقيف خودرو  در بازرسي دقيق آن،  7 بسته مواد مخدر ترياک به وزن 7 کيلو گرم را کشف و ضبط کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر در پايان ضمن اشاره به دستگيري و معرفي متهم به مرجع قضايي ، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.
 
 
 
 
 
سرقت پرايد در بابلسر و دستگيري سارق در محمودآباد
 
گروه استان‌ها- مازندران- فرمانده انتظامي محمودآباد از کشف سواري پرايد مسروقه و دستگيري يک سارق خودرو خبر داد. 
 
الحاق 84 خودرو و موتورسيکلت جديد به ناوگان پليس مازندران
 
گروه استان ها-مازندران- فرمانده انتظامي استان از الحاق 35 خودرو و 49 موتور سيکلت به ناوگان موتوري و خودرويي فرماندهي انتظامي استان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در آيين الحاق خودرو و موتورسيکلت هاي جديد به ناوگان موتوري پليس مازندران،گفت:استان مازندران به دليل شرايط جوي، برودت هوا و شرجي بودن موجب فرسوده شدن خودروها مي شود و اين موضوع موجب ايجاد اختلال در اجراي ماموريت هاي پليسي شده است.
 
وي افزود: نوسازي ناوگان حمل و نقل پليس در استان مازندران از سال گذشته براي افزايش کيفيت خدمت به شهروندان در دستور کار قرار گرفت و امروز به همين منظور 35 خودرو و 49 موتور سيکلت جديد وارد ناوگان موتوري و خودرويي فرماندهي انتظامي استان شد.
 
فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينکه از سال قبل، تاکنون 132 خودروي فرسوده از چرخه خارج و بجاي آن 140 خودروي جديد وارد کار شد، تصريح کرد : در اين مدت 88 دستگاه موتور سيکلت فرسوده نيز از چرخه خارج و 121 دستگاه موتور سيکلت جديد بکارگيري شد.
 
سردار مفخمي شهرستاني در خاتمه خاطر نشان کرد : مطمئنا اين روند ادامه پيدا مي کند تا ناوگان خودرويي و موتوري ما جهت افزايش کيفيت و تسريع در اجراي ماموريت ها براي خدمات رساني به شهروندان نوسازي شود .
 
 
 
اعزام 45 هزار خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدسه و عتبات عاليات 
 
گروه استان ها– مازندران – رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا از اعزام 45 هزار خانواده کارکنان فراجا به اماکن مقدس و عتبات عاليات طي سال هاي اخير خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، حجت الاسلام و المسلمين "سيد عليرضا ادياني" صبح امروز در حاشيه مراسم سالروز رحلت پيامبر اعظم سلام الله و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و شهادت امام علي بن موسي الرضا (ع)، اين ايام حزن و اندوه را به همه ملت ايران و به خصوص مردم عزيز و ولايتمدار و شهيد پرور مازندران تسليت گفت.
 
وي اظهار کرد: بحمدالله يکي از جلوه‌هاي نمادين خدمت خالصانه و مهربانانه که تصويري از خدمت را براي همکاران و مردم ايران از پليس به نمايش مي گذارد ، حضور مقتدرانه و مهربانانه پليس  براي برگزاري حماسه بزرگ و جهاني اربعين است .
 
نماينده ولي فقيه در فراجا، تصريح کرد: حقيقتاً بايد از تدابير هوشمندانه و ميداني شخص فرمانده کل انتظامي و همه فرماندهان و کارکنان انتظامي که مبدا حرکت زوار و عاشقان اباعبدالله هستند و به ويژه در حوزه هاي اعزام زائران از مبداء، امنيت طول مسير، خروج و ورود زائر و ديپلماسي قوي با کشور عراق در زمينه اي مختلف انجام شد قدرداني کرد.
 
وي افزود: يک تحول ديگري هم با برپايي موکب‌هاي نه گانه در فرماندهي انتظامي رخ داد که با حمايت و نذورات مردمي در مرزهاي نه گانه برپا شد که اقدامات فرهنگي، اسکان زائران، پذيرايي در سه وعده غذايي انجام شد و  اين امر موجب رضايت نائب امام زمان عجل الله در سال‌هاي اخير نيز قرار گرفت.
 
ادياني يکي از برنامه‌هاي محوري سازمان عقيدتي سياسي فراجا را تحول روحي و معنوي و بالا بردن انگيزه و آمادگي براي خدمت اعلام کرد و افزودر سال‌هاي اخير اعزام خانوادگي کارکنان پليس به زيارت حضرت معصومه (س) در شهر قم، زيارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس و زيارت عتبات و عاليات به صورت منظم انجام مي گيرد .
 
وي افزود: در سال جاري 25 هزار خانواده کارکنان پليس به مشهد مقدس و حدود 5 هزار خانواده به شهرمقدس قم اعزام شدند که روي مسئله خانواده، سبک زندگي، برخورد حکيمانه با مردم در اين دوره ها آموزش ديدند و حدود 15هزار خانواده با توافق سازمان حج و زيارت با کاروان و روحاني و اسکان مشخص به کربلا اعزام شدند.
 
رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا، افزود: امسال فرماندهي انتظامي کشور سال را در انتظامي، سال قرآن و نهج البلاغه اعلام کرد که به همين عنوان ما تاکنون 110نفر را در يک برنامه هماهنگ براي حفظ کل قرآن قرار داديم.
 
وي ابراز اميدواري کرد: ان شاالله بتوانيم با همراهي و همگاني فرماندهان، بخش زيادي از کساني که در اين برنامه ها نمي‌توانند شرکت کنند،  هم بتوانند حافظ کل قرآن در يک دوره 18ماهه باشند .
 
ادياني اظهار کرد: برنامه 5 ساله دوم عقيدتي سياسي تربيت 2000حافظ کل قرآن است که اجراي دوره‌هاي بنيادين طرح معرفت ولايت هم که از طرح هاي مرحوم آيت الله مصباح رحمت الله عليه بوده است ، امروز با  17هزار نفر از مجموعه مسئولان ، مديران و دانشجويان آيندگان انتظامي در يک برنامه 40 روزه با سرفصل‌هاي مشخص با استادان مجرب که اين دوره‌ها را مي‌بينند به منظور  صيانت از مجموعه انتظامي به منصه ظهور بگذاريم.
 
 
 
برخورد حکيمانه با مردم اصلي ترين رويکرد پليس
 
گروه استان ها-مازندران-رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا در" ساري" ، گفت: برخورد حکيمانه پليس با مردم اصلي ترين رويکرد پليس است.
خبر سلمان مهدوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار