شایعه تا واقعیت علت مرگ «کمیل ابوالحسنی» در نوشهر

جزییات فوت یک فرد در زندان نوشهر

عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید خبر فوت یک زندانی در زندان نوشهر گفت:پیکر این فرد به پزشکی قانونی منتقل شده و در بررسی‌های اولیه هیچ اثری از ضرب و جرح در پیکر دیده نشده است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۸ 31 August 2024
به گزارش تابناک مازندران ، آخرین خبر مازندران نوشت:
 ازشامگاه جمعه خبری در فضای مجازی مبنی بر "قتل فردی به نام کمیل ابوالحسنی بر اثر ضرب و شتم در بازداشتگاه پلیس شهسوار" پخش شد.
 
حکم بازداشت کمیل ابوالحسنی ۳۸ ساله هفته گذشته به اتهام نگهداری مواد مخدر صنعتی صادر می‌شود و پلیس به عنوان ضابط قضایی روز پنج‌شنبه اقدام به بازداشت وی در منزلش می‌کند.
 
به گفته یک منبع آگاه ابوالحسنی پس از بازداشت در همان روز به زندان تنکابن منتقل و صبح روز جمعه نهم شهریور در محل زندان فوت می‌کند.
 
یک مقام مطلع  در ساری گفته است: 
علت اولیه مرگ سکته بر اثر اوردوز در مصرف مواد مخدر تخمین زده شده است گرچه علت قطعی فوت پس از نتیجه کالبدشکافی مشخص خواهد شد. 
 
عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با تایید خبر فوت یک زندانی در زندان نوشهر گفت:
پیکر این فرد به پزشکی قانونی منتقل شده و در بررسی‌های اولیه هیچ اثری از ضرب و جرح در پیکر دیده نشده است.
 
آزمایش‌های سم‌شناسی بر روی جسد انجام و تحقیقات نهایی در حال پیگیری است و با اعلام نتایج آزمایش‌ها در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.
 
صبح امروز نیز در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر فوت یکی از زندانی‌ها در زندان سپیدار خوزستان منتشر شد که قوه قضائیه از سلامت این فرد خبر داد و این ادعاها را تکذیب کرد.
 
پس از ماجرای فوت محمد میرموسوی در شهرستان لنگرود برخی رسانه‌ها سعی در دروغ‌پراکنی پیرامون سایر زندانیان هستند.
 
محمد میرموسوی یکم شهریور پس از درگیری در یک قهوه‌خانه در روستایِ ناصرکیاده و در پی تماس‌های مردمی از سوی پلیس بازداشت و همان روز بر اثر جراحات وارده درگذشت. در پی این حادثه رئیس‌پلیس لاهیجان برکنار و 5 نفر از ماموران پلیس بازداشت شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار