پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ

کد خبر: ۱۱۸۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 01 September 2024
پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ پیام تبریکی صادر کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت چاپ پیامی صادر کرد؛ متن این پیام بدین شرح است:

 

باسمه‌تعالی
 
امروز، در میانه‌ی درخشش خورشید حقیقت و روشنایی علم، به پاس زحمات ارزنده‌ی اهالی صنعت چاپ، برآنیم تا روز ملی صنعت چاپ را گرامی بداریم؛ روزی که همگان را به یادآوری اهمیت این هنر شکوهمند فرا می‌خواند.
 
صنعت چاپ، به عنوان نماد پایداری اندیشه، پلی میان افکار و دل‌هاست. تولید کتاب، نشریات و آثار چاپی، مسیری است به سوی ارتقاء دانش و فرهنگ، و منبعی برای نورانیت روح انسان‌ها و غنای جامعه. این صنعت نه تنها اساسی‌ترین ابزار دسترسی به اطلاعات است، بلکه بستری برای ابراز اندیشه‌ها و خلاقیت‌ها به شمار می‌آید.
 
مازندران، دیاری با تاریخ پرفراز و نشیب و فرهنگی سرشار از ذوق و هنر، همواره در ساحت صنعت چاپ مهد پرورش خلاقیت‌ها و استعدادهای برجسته بوده است. در این روز بزرگ، به پاس زحمات تمام فرهیختگان، ناشران و چاپگران گرامی که با عرق جبین و تلاش بی‌وقفه خود، گام‌هایی بزرگ در راستای توسعه فرهنگ و هنر برداشته‌اند، ادای احترام می‌کنیم.
 
این روز را به همه‌ی فعالان عرصه چاپ، از ایده‌پردازان گرفته تا دست‌اندرکاران و شیفتگان این هنر پرارزش، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و امیدواریم با همدلی و تلاش جمعی، آزادگی و ابتکار در صنعت چاپ همواره رونق یابد.
 
با آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای شما عزیزان و پیروزی در میادین فرهنگی 
 
احسان آهنگر 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار