برگزاری دومین کارگاه آموزشی مهارت‌های زناشویی و غنی‌سازی روابط بین زوجین و حل مسأله در کمیته امداد نکا

دومین جلسه کارگاه آموزشی مهارت‌های زناشویی و غنی‌سازی روابط بین زوجین و حل مسئله با همکاری موسسه سراج برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در محل کمیته امداد شهرستان نکا برگزار شد. 
کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 31 August 2024

برگزاری دومین کارگاه آموزشی مهارت‌های زناشویی و غنی‌سازی روابط بین زوجین و حل مسأله در کمیته امداد نکا

 
به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: تقویت باورهای دینی خانواده‌های مددجو یکی از اهداف برنامه‌ها و خدمات کمیته امداد است که مربوط به حوزه فرهنگی این نهاد است.
 
وی بیان کرد: بخشی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد در بحث آموزش در قالب دوره‌ها و همایش‌هایی با موضوعات مختلف به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج موفق، فرزند پروری، مهارت‌های زندگی و تحصیلی با حضور اساتید مربوطه برگزار می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد نکا تأکید کرد: آگاهی داشتن در فرایند زندگی بسیار حائز اهمیت است و همسران در صورت آگاه بودن از مهارت‌های مختلف از فرصت‌ها برای زندگی موفق به نحو درست و کاربردی استفاده می‌کنند.
 
حسینی تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین رکن جامعه اسلامی است و ازدواج در اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و آیات و روایات پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (ع) نشان از اهمیت تشکیل خانواده و ازدواج در اسلام دارد.
 
وی به فایده‌های ازدواج اشاره کرد و گفت: احساس امنیت و آرامش، حفظ عفت و مصونیت از گناه، سلامتی جسم و روان، بقای نسل، استقلال فکری، تکامل شخصی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله فواید یک ازدواج آگاهانه و عاقلانه است.
 
رییس کمیته امداد شهرستان نکا خطاب به زوج‌های جوان گفت: بحث فرزند‌آوری را از ابتدای زندگی مشترک مدنظر داشته باشند چرا که فرزند باعث برکت و دوام زندگی خواهد شد.
 
شایان ذکر است: در این مراسم کارشناس مؤسسه‌ی سراج، به بیان مسائلی در خصوص مهارت‌های زناشویی و غنی‌سازی روابط بین زوجین و حل مسئله پرداخت.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار