معرفی هئیت داوران بخش ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی-هنری حسینی در نور

کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 31 August 2024
معرفی هئیت داوران بخش ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی-هنری حسینی در نور

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، دبیر بخش ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره حسینی از معرفی هئیت داوران بخش ملی نمایش خیابانی این اشکواره خبر داد.
 
مهدی نصراله‌زاده، دبیر بخش ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی-هنری حسینی در گفت و گو با تابناک مازندران با اشاره به این‌که به حول و قوه الهی بخش‌ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی-هنری روزهای 13الی 15شهریورماه در شهرستان نور برگزار می‌شود. گفت: در این دوره از اشکواره مصطفی بوعذار، حمیدرضا نصیری و مسلم خردمند از نویسندگان و کارگردانان کشوری و استانی به داوری خواهند پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه مصطفی بوعذار نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی کشور دارای سابقه اجراهای نمایش خیابانی و محیطی در کشورهای نروژ، عراق، ترکیه و ارمنستان است. افزود: کارگردانی برگزیده جشنواره بین المللی تئاتر دینی صاحبدلان در سال 1401، کارگردانی برتر جشنواره تئاتر بین المللی فجر در سال 1402، دبیری و داوری چند دوره از جشنواره های استانی و محلی، مدیریت کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان و مدیریت امور بین المللی رویداد ملی صاحبدلان را بر عهده داشتند.
 
نصراله زاده بیان کرد: حمیدرضا نصیری کارشناس هنر در گرایش بازیگری از دانشگاه تهران است و سابقه بازیگری تئاتر برای قطب الدین صادقی، زنده یاد آتش تقی‌پور، محسن زارعیان و علیرضا ابراهیمی را دارد و حضور در چند دوره جشنواره بین المللی تئاتر و کسب عناوین متفاوت در چند جشنواره ملی نیز از جمله فعالیت های هنری‌اش به‌شمار می‌آید.
 
دبیر بخش ملی نمایش خیابانی هفتمین اشکواره فرهنگی-هنری حسینی در پایان با بیان این‌که مسلم خردمند، کارشناس ارشد هنر گرایش بازیگری از دانشگاه تهران است. خاطر نشان کرد: خردمند سابقه اجرای نمایش در کشورهای ترکیه، گرجستان و عراق، عضویت در شورای فرهنگی و کمیسیون شهرداری چالوس و دبیری و داوری چند جشنواره را در پرونده کاری خود دارد. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار