امضای بزرگ‌ترین قرارداد تولید و تامین کاغذ در کشور با صنایع چوب و کاغذ مازندران

در تلاش هستیم با حمایت دولتمردان چهاردهم از شرکت چوب و کاغذ مازندران، در ماه ها و سال‌های آینده نیز با حل برخی مشکلات موجود از جمله ناترازی انرژی و دریافت مطالبات از سازمان جنگلها شاهد دستاوردهای بیشتر و اتفاقات بزرگتر باشیم
کد خبر: ۱۱۸۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ 31 August 2024
امضای بزرگ‌ترین قرارداد تولید و تامین کاغذ در کشور با صنایع چوب و کاغذ مازندران

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، امید نیک‌نژاد مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفتگویی اظهار کرد:
 برابر قراردادی که به امضای شرکت چوب و کاغذ مازندران و وزارت آموزش و پرورش رسید مقرر شد بیش از ۳۳ هزارتن کاغذ مورد نیاز کتب درسی دانش آموزان برای سال تحصیلی پیش رو تا پایان امسال توسط این شرکت تأمین و ارسال گردد.
 
 
وی با اعلام این مطلب، افزود: این دستاورد بزرگ در حالی رقم خورد که این میزان کاغذ بیش از ۸۵ درصد نیاز وزارت آموزش و پرورش به کاغذ برای چاپ کتاب‌های درسی است.
 
مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه آمادگی داریم ۱۰ هزار تن دیگر نیز ابتدای سال ١٤٠٤ تولید و در اختیار مجموعه آموزش و پرورش قرار دهیم این امر را گام مهمی در تزریق روحیه خودباوری به دانش آموزان و آینده سازان این مرز و بوم دانست.
 
نیک‌نژاد، همچنین با اشاره به مشکلاتی که در تأمین مواد اولیه برای تولید کاغذ وجود دارد؛ گفت: این دستاورد با تکیه بر توان داخلی و اصل « ما می‌توانیم » و با ایمان به توصیه ها و تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه کاغذ کالایی استراتژیک است و باید در تولید آن از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود، از دو سال گذشته آغاز و امسال به نوعی بالاترین رقم تامین کاغذ تحریر ایرانی در کشور است.
وی همچنین این اتفاق ارزشمند را به مردم شریف استان مازندران و کارگران و کارمندان خدوم این مجموعه بزرگ تولیدی تبریک گفت که مانند مجاهدان دوران دفاع مقدس با مشکلات بسیاری جنگیدند تا به این نقطه تاریخی برسیم.
 
مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران با اشاره به شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید اظهار امیدواری کرد با حمایت دولتمردان چهاردهم از شرکت چوب و کاغذ مازندران، در ماه ها و سال‌های آینده نیز با حل برخی مشکلات موجود از جمله ناترازی انرژی و دریافت مطالبات از سازمان جنگل‌ها شاهد دستاوردهای بیشتر و اتفاقات بزرگ‌تر باشیم.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار