کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳ در میاندورود

رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود گفت: حامیان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب مستقیم فرزندان تحت حمایت خود واریز نمودند که نسبت به مدت مشابه در ۵ ماهه سال ۱۴۰۲ رشد ۵۴٪ داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 31 August 2024

کمک حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳ در میاندورود

 
به گزارش تابناک مازندران، روح‌ا... نجف‌زاده آکردی عنوان کرد: در بین ولی‌نعمتان انقلاب، فرزندان ایتام و محسنین جزء افرادی هستند که باید تا رسیدن به سن قانونی مورد توجه و همواره مورد حمایت قرار گیرند.
 
وی افزود: ۴۷ فرزند یتیم و ۱۴۷ نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت واحد اکرام ایتام و محسنین میاندورود قرار دارند که ماهانه از مبالغ واریزی حامیان بهره‌مند می‌شوند. 
 
رئیس کمیته امداد شهرستان میاندورود بیان داشت: حامیان در ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب مستقیم فرزندان تحت حمایت خود واریز نمودند که نسبت به مدت مشابه در ۵ ماهه سال ۱۴۰۲ رشد ۵۴٪ داشته است.
 
نجف‌زاده آکردی گفت: ۱۷۲۲حامی در این شهرستان از ۱۹۴ فرزند یتیم و محسنین حمایت می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: سرانه دریافتی هر یتیم در ۵ ماهه  سال ۱۴۰۲ ماهیانه یک میلیون تومان و محسنین ۷۰۰ هزار تومان بوده است که در مدت مشابه در ۵ ماهه نخست ۱۴۰۳ سرانه هر فرزند یتیم یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و محسنین یک میلیون دویست هزار تومان بوده است.
 
شایان ذکر است: تعداد ۱۷۲۲خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندورود قرار دارند و از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار