بهره برداری طرح تجمیعی گلخانه های روستای شهاب لیلم ساری

کد خبر: ۱۱۸۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲ 01 September 2024
بهره برداری طرح تجمیعی گلخانه های روستای شهاب لیلم ساری

 

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی ساری از افتتاح و بهره برداری طرح تجمیعی گلخانه های روستای شهاب لیلم این شهرستان با حضور عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار مرکز استان خبر داد.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اسماعیل علوی اظهار کرد: با حضور عالیه زمانی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مرکز استان، رئیس بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بخشدار مرکزی، جمعی از مسوولین و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا و بهره برداران روستای شهاب لیلم، پروژه طرح تجمیعی گلخانه های این روستا با شعار یک روستا یک محصول افتتاح شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: این گلخانه ها در مساحت 50 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد ریال احداث و راه اندازی شدند.

 

وی اضافه کرد: هزینه این پروژه ها از محل اعتباری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بنیاد برکت در طرح زنجیره سبز، به نام مشاغل خانگی، به میزان 54 میلیارد ریال و مشارکت مردمی به میزان 54 میلیارد ریال است.

 

این مسئول با بیان اینکه این پروژه شامل 2 واحد گلخانه گل و گیاه زینتی و 28 واحد گلخانه سبزی و صیفی است، افزود: با بهره برداری از این گلخانه ها برای 90 نفر ایجاد اشتغال ‌شد.

 

 علوی در پایان یادآور شد: شهرستان ساری دارای 35 هکتار گلخانه است که 18هکتار آن گلخانه های سبزی و صیفی است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار