کلنگ‌زنی طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه در شهرک شهید سلیمانی نکا

آیین افتتاح ۵۲ طرح آب و فاضلاب استان مازندران با محوریت کلنگ‌زنی طرح جمع‌آوری فاضلاب شهرک و احداث تصفیه‌خانه، در مسجد شهرک شهید سلیمانی شهرستان نکا برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ 30 August 2024

کلنگ‌زنی طرح جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه در شهرک شهید سلیمانی نکا

 
به گزارش تابناک مازندران، عصر امروز آیین افتتاح ۵۲ طرح آب و فاضلاب استان مازندران با حضور یوسف نوری استاندار مازندران، مرتضی رمضانی فرماندار نکا، حجت‌الاسلام محمد‌صادق محمدی‌لائینی امام جمعه شهرستان، دادبود معاون استاندار، برارزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و اهالی شهرک شهید سلیمانی (مسکن مهر) با محوریت کلنگ‌زنی طرح جمع‌آوری فاضلاب شهرک و احداث تصفیه‌خانه، در مسجد شهرک شهید سلیمانی شهرستان نکا برگزار شد.
 
یوسف نوری پس از حضور بر سر مزار شهید گمنام و ادای احترام به مقام این شهید، در این مراسم با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم در استان بر ضرورت توسعه شبکه آبرسانی استان مازندران تاکید کرد.
 
وی با اشاره به لزوم مدیریت مصرف، استفاده بهینه از منابع موجود را اصلی‌ترین عامل برای حفظ منابع آب دانست و خاطرنشان کرد: مصرف بهینه، از راهبردهای مهم صیانت از منابع آب استان مازندران است.
 
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به وجود ظرفیت‌های عظیم در استان مازندران برای اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های استان باید موجب رشد و توسعه مازندران شود و با منابع غنی که در استان وجود دارد نباید اجازه داد که معضل کمبود شغل در استان وجود داشته باشد.
 
نوری با بیان اینکه، مازندران ۱۴۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تاکید کرد: خون این شهدا همه ما را موظف می‌کند تا به این مردم خدمت کنیم و درصدد حل مشکلات آنان بر آییم.
 
 
* احداث تصفیه‌خانه زمینه‌ساز توسعه و ایجاد تحول در شهرک شهید سلیمانی خواهد بود *
 
فرماندار نکا در این مراسم، ضمن تقدیر از استاندار مازندران احداث تصفیه‌خانه و جمع‌آوری فاضلاب مسکن مهر را از دغدغه‌های اصلی ساکنان شهرک شهید سلیمانی برشمرد و بهره‌برداری از این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان را موجب ایجاد امید در میان این اهالی دانست و خاطرنشان کرد: احداث تصفیه‌خانه زمینه‌ساز توسعه و ایجاد تحول در شهرک شهید سلیمانی خواهد بود.
 
مرتضی رمضانی همچنین با اشاره به طرح‌های اجرا شده در شهرک شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: ساماندهی زمین ورزشی چمن مصنوعی فوتبال یکی دیگر از اقدامات ارزنده صورت گرفته در این شهرک است.
 
وی با اشاره به نهضت ملی مسکن خاطرنشان کرد: ۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در این شهرک در حال ساخت است که ۱۴۰ واحد آن به زودی تحویل داده خواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در نکا همچنین با اشاره به سایر اقدامات صورت پذیرفته در حوزه آبفا اذعان کرد: احداث تصفیه خانه آب شرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در حاشیه شرکت سیمان استان مازندران یقیناً موجب ایجاد تحول در حوزه آبرسانی در شهرستان نکا خواهد بود.
 
رمضانی در پایان سخنان خود با بیان خدمات صورت پذیرفته در دولت سیزدهم بیان کرد: با تخصیص اعتباری معادل ۲۴۴۵ میلیارد تومان طی سه سال اخیر اقدامات ارزنده‌ای در جهت توسعه شهرستان رقم خورده است که ساماندهی ورودی ضلع جنوبی شهر و احداث تصفیه خانه شهرک شهید سلیمانی از نمونه آن‌ها است.
 
شایان ذکر است: شکل جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه که از دغدغه‌های چندین ساله ساکنان شهرک شهید سلیمانی بود با پیگیری‌های فرماندار از سال گذشته تاکنون و با تخصیص اعتباری معادل ۷۵۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار