کلاهبردار ۱۲۰ میلیارد ریالی در گرمسار روانه زندان شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری کلاهبردار در پوشش خرید و فروش و ملک در گرمسار خبر داد و گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی و فنی به بزه انتسابی و کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷ 28 August 2024

به گزارش «تابناک سمنان» به نقل از ایرنا، سردار جلیل موقوفه‌ای روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: پس از ارسال پرونده قضایی به فرماندهی انتظامی گرمسار مبنی بر جلب یک نفر کلاهبردار که در پوشش خرید و فروش ملک از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، این فرماندهی به سرعت با تشکیل کارگروه ویژه اطلاعاتی - عملیاتی، موضوع را در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار داد.

وی با بیان اینکه به دلیل متواری بودن، متهم تحت تعقیب قرار گرفت، افزود: ماموران سازمان اطلاعات و امنیت عمومی با تلاش شبانه‌روزی، انجام اقدام‌های فنی و اطلاعاتی مناسب و به‌کارگیری تجهیزات به‌روز و هوشمند در نهایت موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند.

وی با اشاره به اینکه این کلاهبردار متواری دارای ۳۰ نفر شاکی است، اضافه کرد: در نهایت متهم با تلاش ناجا در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم در بازجویی‌های تخصصی و فنی به بزه انتسابی و کلاهبرداری ۱۲۰ میلیارد ریالی در پوشش خرید و فروش ملک از شهروندان در شهرستان گرمسار اعتراف کرد و پس از طی روال قانونی و با قرار وثیقه روانه زندان شد.

کشف ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو در سمنان

موقوفه‌ای همچنین از دستگیری سارق داخل خودرو با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت در سمنان خبر داد و افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در مرکز استان، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ شهدا به صورت ویژه نسبت به بررسی این موضوع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در کمترین زمان ممکن موفق شدند سارق و محل اختفا وی را شناسایی و دستگیر کنند، ابراز کرد: متهم پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف انبار احتکار مواد شوینده در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف انبار احتکار مواد شوینده به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شاهرود خبر داد و گفت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری اتاق اصناف شاهرود انبار احتکار مواد شوینده را در این شهرستان شناسایی و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی این انبار انواع مواد شوینده و ارزاق عمومی فاقد مجوز کشف شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار