مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه خبر داد؛

تردد بیش از ۶۰۰ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه صفر تاکنون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۶۰۰ هزار نفر زائر از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته چهارشنبه (۳۱ مردادماه) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ 22 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته چهارشنبه (۳۱ مرداد ماه)، ۶۰۰ هزار و ۹۵۲ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد داشتند.

وی تعداد زواری که طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز خسروی خارج شدند را ۲۷ هزار و ۱۳۸ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۶ هزار و ۸۵۳ نفر ایرانی و ۱۲۱ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته ۳۴ هزار و ۳۷۹ نفر نیز از پایانه مرزی خسروی وارد کشورمان شدند تصریح کرد: از این تعداد ۳۴ هزار و ۲۵۸ نفر ایرانی و ۲۸۵ نفر خارجی بودند.

کهریزی از شروع موج بازگشت زوار از مرز خسروی خبر داد و با بیان اینکه طی روزهای آینده موج بازگشت به پیک خود خواهد رسید، بیان کرد: به نظر می‌رسد پیک رفت زوار را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان پیک بازگشت زوار اربعین، طرح ویژه اربعین راهداری برقرار خواهد بود و آماده خدمت‌رسانی به زوار هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار