رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد؛

افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی در کرمانشاه

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در آستانه هفته دولت از افتتاح ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از ۳۰۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷۱۳نفر در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ 22 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرآنلاین، علی چاله چاله در تشریح اعتبارات صرف شده برای این پروژه ها اظهار کرد: این اعتبارات شامل ۸۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خودیاری صاحبان پروژه ها، ۴۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی، ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی و ۸۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان استفاده از تسهیلات بانکی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۳ پروژه مذکور شامل  ۱۰ پروژه آب و خاک، چهار پروژه در حوزه امور عشایر، ۲ پروژه در بخش باغبانی و گلخانه، ۲ پروژه در حوزه تعاون روستایی، چهار پروژه در بخش دامی، یک پروژه مربوط به حوزه شرکت شهرک های کشاورزی، چهار پروژه در حوزه شیلات و آبزیان، چهار پروژه در بخش صنایع کشاورزی و ۲ پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم ۷۱۳نفر با اجرای این پروژه ها تصریح کرد: اشتغال غیر مستقیم این پروژه ها ۲ هزار و ‌۱۱۹ نفر بوده که در مجموع سه هزار و ۷۱۵ خانوار از اجرای این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار