۱۱ شهریور آخرین مهلت فدراسیون فوتبال برای اتمام نواقص ورزشگاه آزادی کرمانشاه

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه گفت: ۱۱ شهریورماه به عنوان آخرین مهلت فدراسیون فوتبال برای اتمام نواقص ورزشگاه آزادی برای میزبانی تیم بعثت از تیم‌های لیگ دسته اول تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ 22 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، جواد مرادی روز پنجشنبه افزود: ناظر فدراسیون طی ۲ روز بازدید از ورزشگاه آزادی کرمانشاه که به عنوان محل برگزاری بازی های خانگی تیم بعثت معرفی شده است گزارش کاملی از وضعیت این ورزشگاه را تهیه کرد.

وی اضافه کرد: براساس این گزارش ورزشگاه آزادی دارای حدود ۱۶ ایراد است که چنانچه تا مهلت تعیین شده این نواقص برطرف نشود تیم بعثت برای میزبانی از دیگر تیم ها باید ورزشگاه دیگری را در استان های همجوار و یا سایر استان ها به فدراسیون فوتبال معرفی کند.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه ایرادات و نواقص این ورشگاه را شامل رختکن تیم ها، جایگاه ویژه، تیرک‌های دروازه، اتاق ناظر، نور ورزشگاه، نیمکت ذخیره‌ها، ایجاد سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در رختکن‌ها و تجهیز آنها، جایگاه خبرنگاران، جایگاه ویژه، اتاق دوپینگ، سرویس‌های بهداشتی، اتاق پزشک و سالن کنفرانس اعلام کرد.

مرادی با اشاره به دستور ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نسبت به تسریع در بازسازی این ورزشگاه و فعالیت شبانه روزی اداره ورزش و جوانان شهرستان برای اتمام آن گفت: ناظر فدراسیون از هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان این شهرستان تعهد گرفته است که تا تاریخ یازدهم شهریور ماه که زمان بازدید دوم تعیین شده است تمام نواقص ورزشگاه برطرف شود.

وی یکی از نواقص اساسی این ورزشگاه را کیفیت سیستم نور آن عنوان کرد و یادآور شد: نور مجموعه های ورزشی طبق استاندارد بین المللی ۱۲۰۰ لوکس (یکای شدت روشنایی) است که در حال حاضر نور این ورزشگاه حدود ۴۰۰ لوکس است که باید کیفیت نور آن ارتقا پیدا کند.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه همچنین در مورد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی نیز گفت: وضعیت چمن این ورزشگاه بسیار خوب است و یکی از دلایلی که ناظر فدراسیون ترغیب شد به ما برای رفع نواقصات ورزشگاه مهلت تعیین کند شرایط خوب چمن بود که جا دارد از مدیریت ورزشگاه به ویژه مسوول چمن آن قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار