دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی کرمانشاه:

پویش موکب سیار امام رضا (ع) برای دومین سال پیاپی اجرا شد

دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از برپایی موکب سیار امام رضا (ع) در مسیر پیاده روی اربعین برای دومین سال متوالی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 22 August 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، سلمان یاوری اظهار کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی و پیاده روی بزرگ اربعین پویش موکب سیار امام رضا (ع) راه اندازی شد.

وی افزود: با توجه به خدمت رسانی خالصانه کودکان عراقی در پذیرایی از زوار، خادم یاران رضوی رسانه کرمانشاه این پویش را همچون سال گذشته اجرا نموده و به مواکب عراقی نیز گسترش دادند.

دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه ادامه داد: طی این پویش شرکت کنندگان و خادم یاران رضوی عازم پیاده روی اربعین در قالب موکب سیار در مسیر پیاده روی اربعین عراق، به کودکان خادم عراقی از طرف امام مهربانی‌ها هدیه می‌دهند و همچنین به مواکب خدمت‌رسان نمک و نبات تبرکی تقدیم می‌کنند.

یاوری بیان کرد: خادم یاران رضوی رسانه ۵۰۰ هدیه را آماده نموده تا خاطره‌ای دلنشین از خدمت رسانی را برای کودکان عراقی با بردن نام حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ثبت کنند.

وی از علاقمندان به شرکت در این پویش خواست تا تصاویر خود از هدایا و کودکان عراقی را به آی‌دی khademyar_ksh در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار