آزادسازی ۵۷۰۴۳ مترمربع از زمین‌های دولت در کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از رفع تعرض ۵۷۰۴۳ مترمربع از زمین‌های متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران طی شش ماه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 22 August 2024
به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایسنا، مجتبی آراسته اظهار کرد: حضور به موقع مأموران یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی کاشان باعث آزادسازی این اراضی شده که به مبلغ ۴۶۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ارزش‌گذاری شده است.
 
وی افزود: بنا به شاخص‌های ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی کاشان جزو یگان‌های برتر در برخورد قانونی با متخلفان و متعرضان به حریم زمین‌های دولتی است.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان، گفت: شهرستان کاشان در برخورد با متخلفان و حفاظت از اراضی ملی و زمین‌های دولتی جزو شهر‌های پیشگام است و یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی در حوزه فرهنگ‌سازی و اقدامات پیشگیرانه، برنامه‌های مؤثری را اجرا کرده است.
 
آراسته افزود: هرگونه دخل، تصرف و بهره‌برداری غیرقانونی اشخاص حقیقی و حقوقی از اراضی دولتی و ملی برابر قانون جرم تلقی شده و در مراجع قضائی قابل پیگیری است.
 
وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین‌خواری با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۱۷۲۵ و یا شماره‌گیری تلفن گویای ۱۶۵۶، هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار