خلاصه اخبار مهم مازندران در روز گذشته

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس بزرگترین موزه در کشور است، یادآور شد: این موزه نماد مجاهدت های مردم ما در صیانت از کیان دین و میهن اسلامی است، این پروژه‌ای که 15 سال از عمرش می‌گذرد با آمد و رفت مسئولان کشوری باید برنامه‌ای میان مدت تعریف شود تا این طرح تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 19 August 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 
 
سازمان شیلات ایران، برای مقابله با شیوع تب دنگی که این روزها در بیشتر مناطق کشور گسترش دارد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم پیشگیری از شیوع این بیماری تاکید داشته و از آنجایی که این پشه مکان‌های مرطوب را برای تخم ریزی انتخاب می‌کند، ضرورت دارد که صیادان و ساحل نشینان اهتمام بیشتری برای سمپاشی و انجام اقدامات بهداشتی داشته باشند
 
کارشناس هواشناسی: احتمال رگبار باران از امشب در مازندران می‌رود. دما از فردا افزایش می‌یابد.
 
همزمان با در پیش بودن روز جهانی مساجد و با حضور رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین دادگستری استان و اعضای شورای اقامه نماز دادگستری مازندران، جلسه شورای اقامه نماز دادگستری مازندران برگزار شد.
 
 
استاندار مازندران با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی قادی امام جمعه بندپی غربی بابل را تسلیت گفت.
 
فرمانده انتظامی مازندران: برای نخستین بار گذرنامه‌های زیارتی در داخل استان صادر و زمان صدور گذرنامه‌ها هم کمتر از یک روز طول می‌کشد.
 
برنامه های ویژه هفته دولت امسال از پنجم تا نهم شهریورماه در مازندران برگزار می شود.
 
استاندار مازندران: جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز از مبدا باید گرفته شود.
 
مذاکرات نهایی برای اعلام باغات رجیستر شده کیوی استان مازندران به هندوستان به منظور صادرات این محصول با کیفیت به این کشور برگزار شد.
 
تیم مازندران در مسابقات کشتی ساحلی قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یافت.
 
مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: نجاتگران هلال‌احمر استان موفق شدند در سه ماه گذشته ۴۴۳ نفر را از خطر مرگ در دریا نجات دهند.
 
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: نزاع و درگیری در مازندران طی چهار ماه نخست امسال ۷ درصد کاهش داشت. 
 
سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار با رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، مسائل و چالش‌های حوزه حفظ نباتات استان را مورد بررسی قرار داد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار