مدیر کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

بهسازی و شاداب سازی  ۲۰۷مدرسه هدف در هشت منطقه محروم و کم برخوردار مازندران

کد خبر: ۱۱۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ 18 August 2024
بهسازی و شاداب سازی  ۲۰۷مدرسه هدف در هشت منطقه محروم و کم برخوردار مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران"حسین کمالی" مدیر کل آموزش و پرورش استان در مورد طرح شهید عجمیان با بیان اینکه در این طرح اقدامات خوبی صورت گرفت،  اظهار داشت:در مرحله اول اجرای این طرح با اولویت ۲۰۷ مدرسه هدف، در هشت منطقه محروم و کم برخوردار با ۶۵۶ کلاس بهسازی و شاداب سازی شد.
 
 
وی افزود: تامین اقلام رنگ آمیزی و بهسازی تجهیزات و نیمکت و صندلی از طریق قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان اجرا شده است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: این اقدات توسط بیش از ۱۲۰ گروه جهادی درون و برون مدرسه ای سطح استان شامل دانش آموزان ، فرهنگیان گروه های مردمی، سازمان های بسیج دانش آموزی ، دانشجویی و سازندگی و نیز خیران نیک اندیش در حال انجام است.
 
وی گفت:  در فاز دوم این طرح  ۲۷۰ مدرسه کم برخوردار و قریب به ۸۰۰ کلاس دیگر در شهریور ماه تحت پوشش طرح شهید عجمیان قرار خواهد گرفت.
 
رئیس دستگاه تعلیم و تربیت مازندران افزود:  تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ، مجموعا  هزار و ۴۵۰ کلاس در ۴۸۰ مدرسه استان  و چهار هزار و‌۷۰۰ نیمکت و صندلی دانش آموزی بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.
 
کمالی از تلاش ، همکاری و مشارکت همه کسانی که در اجرای هرچه بهتر طرح شهید عجمیان یاریگر آموزش و پرورش استان بوده اند، تقدیر کرد.
 
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار