پیام تبریک مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران

درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

کد خبر: ۱۱۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴ 17 August 2024
درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان

 

پیام تبریک مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران به دانشجویان مدال‌آور المپیاد ورزشی
 
       به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی درخشش دانشجویان دانشگاه مازندران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، این موفقیت‌های ارزشمند و افتخارآمیز ورزشکاران دانشگاه و کسب نشان‌های خوش‌رنگ را تبریک گفت.
 
       متن این پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
       موفقیت‌های ارزشمند و افتخارآمیز دانشجویان پرافتخار دانشگاه مازندران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، موجب فخر و مباهات؛ و نشان‌دهنده توجه به اهمیت ورزش در دانشگاه مازندران است. اگر چه تا نقطه مطلوب ورزش به‌ویژه امکانات ورزشی مناسب در دانشگاه مازندران، فاصله داریم.
 
       از تمامی ورزشکاران عزیز و مدال‌آوران گرامی، از مدیران، سرپرستان، مربیان و همراهان تیم‌های ورزشی؛ و از ریاست محترم دانشگاه و تمامی مدیران و مسوولان حامی و پشتیبان این تیم‌ها که با همراهی و حمایت‌های همه‌جانبه در مسابقات اخیر، موجب مسرت و خوشحالی جامعه دانشگاهی دانشگاه مازندران و به‌ویژه دانشجویان پرافتخار و خوش‌آتیه را فراهم نمودند، صمیمانه قدردانی می‌کنم. امیدوارم جوانان غیرتمند و پرانگیزه دانشگاه مازندران، هم‌چنان با توکل به خداوند منان، در مسیر فتح سکوهای پرافتخار و غرورآمیز گام بردارند.
 
 
دکتر سیدباقر حسینی
 
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار