فرماندار ویژه دهلران ؛

اداره کننده اربعین مردم هستند/ یک سوم تردد زوار اربعین به مهران از مسیر دهلران انجام می‌شود

فرماندار ویژه دهلران گفت : یک سوم تردد زوار اربعین به مهران از مسیر دهلران انجام می‌شود و مردم، مسئولان و موکبداران این شهرستان آماده استقبال از زوار اربعین هستند.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 25 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی بیان داشت : وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه‌های لازم برای فعالیت موکب‌های مردمی و حضور و مشارکت مردم در خدمات رسانی به زوار است تا زمینه تسهیل در خدمات‌دهی در ایام اربعین به خوبی فراهم شود.

وی اظهار کرد : با ساماندهی سایت ویژه اربعین در شهر دهلران زمینه تسریع در خدمات به زوار در موکب مرکزی این شهرستان بیش از پیش فراهم شده است.

صادقی افزود : یک سوم زوار اربعین از شهر دهلران تردد می‌کنند و با توجه به این حجم زوار و گرمای هوا در ایام اربعین، بایستی تمهیدات ویژه‌ای در این زمینه فراهم شود.

امام جمعه دهلران نیز  با قدردانی از خدمات موکب‌ها در سال‌های گذشته به زوار، مطرح کرد : همه ما خادم زوار امام حسین(ع)هستیم و این افتخاری برای ما و ذخیره دنیا و آخرت است که در موکب‌ها به زوار خدمت کنیم.

حجت الاسلام" سیدمحسن موسوی" گفت :  برپایی نماز در موکب‌ها، نظم و انضباط، مسئولیت‌پذیری و توجه به امنیت غذایی و رعایت قوانین و مقررات از موضوعات مهم در موکب‌ها است.

وی بر ضرورت توجه به این شهرستان در تخصیص بودجه‌ از محل اعتبارات اربعین تاکید کرد و ادامه داد : ایجاد آشپزخانه معین در شهرستان، یخچال‌های حمل و نقل مواد غذایی، ماشین آلات، سیستم خنک کننده، آب معدنی و خدمات بهداشتی از دیگر موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه دهلران از فعالیت ۴۰ موکب در این شهرستان خبر داد و گفت: توجه به نیازمندی‌های موکب داران برای تسریع در خدمات‌رسانی بهتر به زوار بسیار مهم است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار