اجرای طرح پایش کمیت محصولات بسته‌بندی شده در واحد‌های تولیدی استان

مدیر کل استاندارد ایلام گفت : در راستای ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ایران و آگاهی بخشی و ترویج اجرای طرح پایش کمیت محصولات بسته‌بندی شده در واحد‌های تولیدی استان، دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 18 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛محمدی بیان داشت : در راستای ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ایران و آگاهی بخشی و ترویج اجرای طرح پایش کمیت محصولات بسته‌بندی شده در واحد‌های تولیدی استان، دوره آموزشی توجیهی ویژه مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی در استان برگزار شد.

وی افزود : با توجه به اجباری شدن استاندارد ملی ایران به شماره ۱۶۳۸۱ با عنوان «کمیت فرآورده در بسته بندی‌ها» و استاندارد ملی ایران به شماره ۲۱۷۵۹ «الزامات برچسب‌گذاری در پیش بسته‌بندی‌ها» در آخرین شورای‌عالی استاندارد و انجام پایش‌های مستمر در دو سال گذشته، طبق ابلاغیه جدید مرکز اندازه شناسی، اوزان و مقیاس‌ها از ابتدای مرداد ۱۴۰۳ در استان با نظارت اداره کل استاندارد، مدیران کنترل کیفیت موظف به پایش کمیت فرآورده‌های تولیدی واحدهای تولیدی مشمول طرح پیش بسته‌بندی می‌باشند.

محمدی ادامه داد : این دوره آموزشی در سالن اجتماعات اداره کل و با حضور بیش از ۴۰ نفر از اعضای مرتبط به مدت ۶ ساعت، با تدریس کارشناسان اداره کل استاندارد، برگزار شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار