فرمانده انتظامی استان ایلام؛

امنیت ضامن و زیربنای برگزاری کنگره عظیم اربعین در ایلام است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت زائران اربعین، مدیریت زائران و کنترل ترافیک اهم مأموریت پلیس در ایام اربعین است.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 18 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال سلمانی بیان داشت : در جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه ماه محرم وشهادت امام سجاد (ع)اظهار کرد: اربعین نماد خدمتگزاری به زائران و بهترین فرصت برای ارائه خدمت بی‌منت به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) است و این افتخاری است که نصیب ما شده است.

وی افزود : امنیت شاخص و زیربنای اصلی اجرای کنگره عظیم اربعین حسینی(ع) است و از هم اکنون تمهیدات لازم را برای اجرای این مأموریت را اندیشیده شود.

سردار سلمانی از آمادگی پلیس استان ایلام برای استقبال از زائران حسینی(ع) خبرداد و مطرح کرد : مدیریت زائران حین خروج از کشور با توجه به گرمای هوا و کنترل حجم ترافیک در مبادی ورودی استان از اهم  برنامه‌هایی است که اجرای آن به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه رضایتمندی زائران از خادمان خود در مجموعه پلیس را مایه دلگرمی و تلاش برای خدمت مضاعف و جهادی به زوار حسینی(ع) خواند و اظهار کرد: عمل به توصیه‌های پلیس در ایام اربعین ضامن اجرای اربعینی منظم، آسان و با کمترین ایستایی برای زائران حسینی(ع) خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ایلام، این مقام انتظامی  به تسریع در روند آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در فرصت باقی‌مانده اشاره کرد و گفت: مسئولان انتظامی در استان ضمن آمادگی کامل ترتیبی اتخاد کنند تا خدمات انتظامی، ترافیکی و گذرنامه‌ای در کمترین زمان به زائران حسینی ارائه ومطالبات خود را از دیگر دستگاه‌های متولی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اهمیت مأموریت پلیس در ایام اربعین تأکید کرد: همه کارکنان انتظامی با آموزش‌های لازم و کافی در این ماموریت شرکت کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار