ارائه خدمات مددکاری و روانشناختی به بیش از ۲۴ هزار نفر در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: در دولت سیزدهم به ۲۴ هزار و ۸۷۴ نفر از مددجویان تحت پوشش، خدمات مددکاری و روانشناختی ارائه شده است.
کد خبر: ۱۱۷۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 24 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام، با اشاره به شاخص عملکرد معاونت اجتماعی در دولت سیزدهم بیان داشت: در این مدت ۲۲۷ نفر از کودکان کار ساماندهی شده‌اند.

 وی افزود: تعداد ۹۹۲۳ نفر با خط ۱۲۳ تماس برقرار کرده‌اند و به ۲۴ هزار و ۸۷۴ نفر خدمات مددکاری و روانشناختی ارائه شده است. مدیرکل بهزیستی ایلام، ادامه داد: از مراجعان مراکز اورژانس اجتماعی ۳۴۵ نفر حمایت مالی شده‌اند.

نورعلیوند خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار مناطق عشایری و روستایی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند و برای ۶۳۱ خانواده دارای فرزند دوقلو و بالاتر مستمری ویژه پرداخت شده است. 

وی تصریح کرد: ۹ گروه همیار زنان سرپرست خانوار راه‌اندازی شده است و برای ۵۰ نفر پوشش بیمه آتیه فرزندان تحت سرپرستی در خانواده انجام شده است. 

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، اظهار داشت: امداد ماهیانه فرزندان مراقبت در خانواده برای ۷۲ نفر پرداخت می‌شود. ۳۰ تیرماه تا ۵ مردادماه به عنوان هفته بهزیستی و شعار امسال «نهضت حسینی، خدمت مردمی» نامگذاری شده است.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار