زخم های رها شده های وب بر پیکر شهر دهلران ؛ چه کسی مسئول درمان این زخم ها است

متاسفانه عدم توجه مسئولان های وب و نصب غیر اصولی دریچه منهول چدنی علاوه بر خسارت های متعدد به خودروهای شهروندان تهدید جدی برای راکبین موتورسیکلت و حتی کودکان دوچرخه سوار است که به حال خود رها شده اند.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹ 23 July 2024

زخم های رها شده های وب بر پیکر شهر دهلران ؛ چه کسی مسئول درمان این زخم ها استتابناک ایلام ، مجتبی کاور :: از زمان شروع فعالیت شرکت های وب به عنوان مجری پروژه ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار دراستان شاهد ایجاد شیار ها و حفاری ها ی مختلفی در سطح شهرها و حتی مسیر های مواصلاتی در استان بودیم.

 شرکتی که به خاطر عدم رعایت ایمنی قبل و بعد از کار موجی از نارضایتی عمومی در سطح استان ایلام به وجود آورد به طوری که بخشنده دادستان استان به عنوان مدعی العموم از باب حقوق عامه به موضوع ورود کرد و در خرداد ماه سال جاری دستور توقیف عملیات اجرایی «های وب» در ایلام را به خاطر آنچه نارضایتی مردم بود صادر و عنوان کرد این توقیف تا رفع نواقص توسط این شرکت ادامه دارد.

حال با گذشت بیش از یک ماه علی رغم توقف اجرای عملیات این شرکت و دستور دادستانی استان مبنی بر رفع نواقص توسط این شرکت همچنان شاهد بی توجهی های وب به دستور دادستانی هستیم به گونه ای که شهر شخم زده دهلران توسط های وب بدون رعایت اصول ایمنی بعد از کار به حال خود رها شده است .

 متاسفانه عدم توجه مسئولان های وب و نصب غیر اصولی دریچه منهول چدنی علاوه بر خسارت های متعدد به خودروهای شهروندان تهدید جدی برای راکبین موتورسیکلت و حتی کودکان دوچرخه سوار است که به حال خود رها شده اند.

 آنچه که مشهود است گویا هیچ مسئولی در شهر دهلران نیست که مسئولان این شرکت را مجاب به ترمیم شیار ها و حفاری های رها شده و اصلاح دریچه منهول چدنی که به صورت غیر اصولی نصب شده اند را برابر مفاد قراردادی که بسته شده مجاب کند !

عدم پاکسازی نخاله وترمیم حفاری توسط شرکت های وب در شهر دهلران سبب شده که شهرداری دهلران هم وضعیت نامطلوب خیابان ها را به امان خدا رها کند و اگر شهروندی هم معترض به شرایط موجود باشد با این پاسخ مواجه خواهد شد برابر مفاد قرارداد تا زمان تحویل و تحول باید شرکت های وب پاسخگو باشد ! 

آقایان مسئول ! امروز پیکر شهر دهلران پر از زخم های متعدد بر جای مانده شرکت های وب است و تا به امروز کسی برای درمان آنها پیش قدم نشده است امید است مسئولان شهرستان بخصوص اعضای شورای تامین و دادستان به عنوان مدعی العموم به وضعیت نابسمان خیابان های شخم زده دهلران ورود کنند چرا که در این شرایط اقتصادی مردم توان پرداخت خسارت های ناشی از خرابی ها به جامانده از شرکت های وب را از جیب ندارند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار