استاندار ایلام ؛

نگاه اربعین محور به استان ایلام بسیاری از خلاءهای گذشته را رفع می کند

استاندار ایلام گفت : اربعین ظرفیت و نعمتی خدادادی برای استان ایلام به شمار می‌رود که موجب شده این استان از بن‌بست خارج و امروز به مرز اول کشور در حوزه سفر عتبات عالیات تبدیل شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 23 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا بیان داشت :  امروز مرز مهران و استان ایلام به برکت خون شهدا و کنگره عظیم اربعین حسینی مورد توجه مسئولان و استقبال زوار اربعین و عتبات عالیات در طول سال قرار دارد.

وی افزود : به طور قطع تکمیل زیرساخت‌های اربعین در استان با همین آهنگی که در دولت سیزدهم داشت در دولت چهاردهم نیز که یک دولت مردمی، متدین و پای‌کار است.

بهرام نیا  ادامه داد :  استان و مردم ایلام در اربعین سال گذشته سربلند بیرون آمدند که هم موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم مردم و زوار شد.

وی  اینکه تکمیل پروژه‌های اربعین و سایر طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های مهم این استان است از توزیع یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های اربعین این استان برای تکمیل و اجرای پروژه‌های زیرساختی خبر داد. 

 استاندار ایلام تصریح کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با همان هماهنگی که در دولت شهید جمهور برای تکمیل و ایجاد زیرساخت‌های استان داشتند، برای اربعین پیش رو هم تلاش کنند و در جذب اعتبارات اربعین و تزریق به پروژه‌ها زمینه‌های لازم را فراهم کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار