افتتاح ۲۷۷طرح به منظور خدمات‌دهی به جامعه هدف بهزیستی و عموم مردم در ایلام

۲۷۷طرح به منظور خدمات‌دهی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و عموم مردم ایلام همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس این سازمان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳ 24 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ آیین افتتاح این طرح ها شامل یک واحد مسکونی از جامعه هدف دارای معلولیت با حضور مدیر کل و جمعی از مسئولان بهزیستی ایلام روز چهارشنبه در روستای چشمه کبود شهرستان ایلام برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به افتتاح طرح‌های هفته گرامیداشت بهزیستی در استان، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۲۰۰ پروژه مربوط به اشتغال مددجویان، ۷۳واحد مسکونی، ۲مرکز مشاوره در شهرستان‌های سیروان و دهلران، یک مرکز ترک اعتیاد در دره شهر و یک گروه همیار زنان سرپرست خانوار در شهرستان ایوان است.

به گفته "حسین نورعلیوند"، علاوه بر پرداخت کمک بلاعوض مسکن، معرفی مددجویان به دستگاه‌های خدمت رسان به منظور معافیت هزینه انشعاب رایگان آب، برق و گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری‌ها و معرفی متقاضیان به شرکت گاز برای پرداخت هزینه لوله کشی داخلی گاز منازل از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه هدف است.

وی بیان کرد: پرداخت کمک ودیعه مسکن به صورت تسهیلات و بلاعوض از دیگر خدمات حوزه مسکن این اداره کل به جامعه هدف برای حمایت از این قشر است.

به گفته وی، ۲مرکز مشاوره، یک مرکز ترک اعتیاد برای خدمات دهی به عموم مردم و گروه همیار برای حمایت از زنان و دختران جامعه هدف نیز امروز و همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی راه اندازی شدند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار