مسئولان اجرایی شهر دهلران را قربانی شورای ناکار آمد نکنند/ شورا رزومه شهردار منتخب را برای افکار عمومی منتشر کند

آنچه که مشهود می باشد این است که این بار هم شورای شهر دهلران هم  توان تصمیم گیری لازم برای اداره شهر دهلران نداشته است وگر نه به دنبال گزینه ایی کاردان ، توانمند برای شهر جنگ زده دهلران می رفت تا یک شهردار مستعفی که کارنامه قابل دفاعی ندارد !
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ 17 July 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور ::بیش از سه سال از عمر شورای شهر دهلران می گذرد شورای که می توان یکی از ناتوان ترین و پر حاشیه ترین شورا های دهلران  چه در شرایط فعلی و چه در آینده از آن یاد کرد .

 براساس شواهد و مستندات موجود از زمان روی کار آمدن شورای شهر دهلران تا به امروز نه تنها شاهد رشد و توسعه در عمران شهری نبودیم بلکه رکورد دار معرفی سرپرست برای شهرداری دهلران و عزل 2شهردار را در کارنامه ناموفق خود دارد و به گونه ای که باید نام این شورای ناکار آمد را درکتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کرد !/م

شواهد حکایت از آن دارد که شورای ناتوان و پرحاشیه دهلران این بار به سراغ شهردار مستعفی مهران رفته است شهرداری که 10تیر ماه سال جاری یعنی  کمتر از 20روز پیش بنا به دلایل معلوم استعفا کرده است !
 

حال این سئوال مطرح است مگر می شود یک فرد که شهردار یک شهرستان مهمی همچون مهران که دروازه عتبات عالیات باشد و در آستانه میزبانی از خیل عظیم دوستداران ابا عبدالله الحسین استعفا کند ؟ 

آیا شورای شهر دهلران تحقیقات لازم برای چگونگی استعفای منتخب خود به عنوان گزینه شهرداری دهلران در دستور کار داشته است یا تنها  برای بقای  خود و جلوگیری از انحلال شورا دست به این اقدام زده اند ؟!

آنچه که خواست افکار عمومی و رسانه ها  از شورای شهر دهلران می باشد این است که رزومه  و برنامه های شهردار منتخب را برای افکار عمومی منتشر کند که آیا برنامه های شهردار منتخب همان برنامه هایی است که وعده به شورای شهر مهران داده بود یا برنامه های جدیدی ارائه داده است ؟!

آنچه که از مصاحبه مهرجو رئیس شورای شهر مهران با رسانه ها می توان بردداشت کرد این است که شهردار منتخب شورای شهر دهلران که پیش از این از شهرداری مهران استعفا داده است توان اجرایی قوی ندارد آنچه که در ذیل آمده بخشی از مصاحبه رئیس شورای شهر مهران است (با توجه به در پیش بودن کنگره اربعین حسینی و پیگیری پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در سال جاری، نیاز به همکاری و تلاش اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری جهت پیشبرد اهداف عمران شهری بیش از پیش احساس می‌شود.) 

آنچه که مشهود می باشد این است که این بار هم شورای شهر دهلران هم  توان تصمیم گیری لازم برای اداره شهر دهلران نداشته است وگر نه به دنبال گزینه ایی کاردان ، توانمند برای شهر جنگ زده دهلران می رفت تا یک شهردار مستعفی که کارنامه قابل دفاعی ندارد !

بر اساس بررسی های صورت گرفته خبرنگار تابناک گزینه شورای شهر دهلران زرومه در شهردار های  ، صالح آباد ، زرنه ، مهر ملکشاهی و مهران را دارد .

شهردارمنتخبی که  براساس شواهد موجود قرار بوده  بزرگترین پارک آبی غرب کشور در شهر مهران ایجاد کند ، پارک بانوان را اجرایی و تکمیل کند ، مهران پارک و چندین مصوبه که از مصوبات سفر وزیر کشور  به مهران بوده را اجرایی نکرده است و در سال های آخر خدمت خود هستند  حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل ...

در پایان انتظار می رود که دستگاه های نظارتی ،  استاندار ایلام و مسئولان اجرایی شهرستان دهلران بیش از این شهر را قربانی شورای نا کار آمد نکنند و با انحلال شورای شهر دهلران را بر اساس قانون پیش ببرند ویقین داشته باشند افکار عمومی حمایت خواهند کرد و اجازه فرصت بیشتر به شورای شهر دهلران ندهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار