رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام:

آمادگی ۹۵۰ هیئت مذهبی در ایلام برای خدمت‌رسانی در کنگره عظیم اربعین

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام گفت: کنگره عظیم اربعین یک کار جهانی است که پیام امام حسین (ع) را در دنیا منتشر می‌کند و استان ما باید برای تسهیل تردد زائران اربعین سنگ تمام بگذارد.
کد خبر: ۱۱۷۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 22 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی‌نجات ترحمی در این خصوص اظهار کرد: در دهه اول محرم، استان ایلام توسط ۹۵۰ هیئت مذهبی به خیمه‌گاه حسینی (ع) تبدیل شد و این هیئات توانستند شور حسینی را در استان بهتر از هر سال طنین‌انداز کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد هیئت مذهبی در استان آمادگی دارند در زمینه خدمات‌رسانی به زائران در ایلام اربعین ورود کنند، خاطرنشان کرد: برپایی مواکب از ابتدای ورودی‌های استان، شهر ایلام، مسیر ایلام به مهران، شهر مهران، از مهران تا پایانه مرزی، آماده کردن مکان اقامت و پذیرایی مناسب از زائران، آماده کردن مساجد و تکایا و حسینیه‌ها برای اقامت از جمله اقداماتی است که هیئات مذهبی می‌توانند ارائه کنند و در برنامه‌ریزی خدمات‌رسانی پیاده‌روی اربعین گنجانده شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان ایلام گفت: برخی هیئات استان آمادگی دارند در برنامه پیاده‌روی اربعین در مسیر نجف به کربلا خدمات‌رسانی کنند ‌که هماهنگی این کار بر عهده دستگاه‌های ذی‌ربط است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار